https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kakao z Wadowic przebojem internetu

Sławomir Bromboszcz
Kakao produkowane przez wadowicki koncern spożywczy Maspex w kilka dni stało się w internecie najbardziej poszukiwaną... powieścią!

CaCao DecoMorreno to dla wielu osób smak dzieciństwa. Nieco zapomniany produkt zawładną ostatnio siecią. Wszystko zaczęło się od napisanego dla żartu na Facebooku postu przez jedną internautkę, która opublikowała zdjęcie kakao i pytanie, czy ktoś nie zna innych powieści tego autora. Faktycznie, na pierwszy rzut opakowanie CaCao DecoMorreno przypomina okładkę powieści latynoskiego pisarza.

Kreatywność internautów nie zna granic. Szybko w sieci pojawiły się przeróbki zdjęć z wizerunkiem osób czytających fikcyjną powieść, liczne komentarze i żarty.

Temat podłapali także marketingowcy z Maspexu, którzy na Fanpage produktu zamieścili kilka wpisów i filmów nawiązujących do mody. Liczba osób lajkujących tę stronę, szybko wzrosła. Do akcji włączyła się także sieć sklepów Piotr i Paweł. Na swoim Fanpage zamieściła zdjęcie przedstawiające kakao na półce z książkami jako pozycję literacką pt. „Najwyższa jakość”, firmowane na najnowszy bestseller wydawnictwa „Extra Ciemne”.

„Najwyższa jakość” trafiła także na strony poświęcone czytelnictwu. Dzięki aktywności internautów szybko przebiło się na szczyty najbardziej poczytnych... książek. A ą

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska