Poprosiliśmy o wyjaśnienia, w jakim celu przedstawiciele władz miejskich spółek pojechali do Krynicy Zdrój, ile to będzie kosztować, dlaczego takiego spotkania nie można było zorganizować w Krakowie?
- Odbywa się tam seminarium - usłyszeliśmy od Dominiki Biesiady, rzeczniczki Krakowskiego Holdingu Komunalnego. Potwierdziła też, że otrzymała od nas pytania w formie elektronicznej w sprawie wyjazdu i udzieli odpowiedzi.
Przypomnijmy, że w marcu szefowie krakowskich spółek komunalnych na dwa dni pojechali do 5-gwiazdkowego hotelu Heron w Gródku nad Dunajcem. Naradę zorganizował Krakowski Holding Komunalny, uczestniczyli w niej prezesi i przewodniczący rad nadzorczych miejskich spółek. Dwudniowe spotkanie kosztowało blisko 40 tys. zł.
Pokój ze śniadaniem w hotelu Heron nad brzegiem jeziora Rożnowskiego to wydatek od 600 do 1,8 tys. zł za dobę. Do dyspozycji gości jest m.in. kryty basen, spa i centrum fitness. Strefa wellness (basen, jaccuzi, kompleks saun) dostępne są w cenie za pokój, tak samo jak sala multimedialna, gdzie można m.in. pograć na PlayStation.
Naradę zorganizował Krakowski Holding Komunalny. Ale uczestniczyli w niej nie tylko członkowie zarządów spółek tworzących grupę kapitałową (Krakowski Holding Komunalny, Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne i Agencja Rozwoju Miasta), ale także Trasy Łagiewnickiej i Miejskiej Infrastruktury oraz kilku zaproszonych gości. W sumie – 38 osób. Koszt - 39,39 tys. zł poniosły spółki.
WIDEO: Karta czy gotówka? Co zabrać na wakacje
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news
