https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Koronawirus wpływa na media społecznościowe. Jak? Przez nowe ikonki emocji na Facebooku oraz Messengerze

Pog
Nowe ikonki emocji Facebooka i Messengera
Nowe ikonki emocji Facebooka i Messengera Facebook
Epidemia koronawirusa wpływa na wiele dziedzin naszego życia, także tego w sieci internetowej. Jeszcze w tym tygodniu na Facebooku i Messengerze mają się pojawić nowe ikonki emocji, odzwierciedlające stan związany z epidemią koronawirusa.

FLESZ - Czy czeka nas największa susza od 100 lat?

Ikonki emocji, zwane również emotikonami, to popularne znaki graficzne wykorzystywane w komunikacji w mediach społecznościowych. Te najpopularniejsze to uniesiony kciuk w górę, uśmiechnięta buźka, smutna buźka, serce czy znaczek wściekłej lub zdziwionej twarzy.

W ciągu kilku dni, zarówno na Facebooku oraz Messengerze pojawią się nowe emotikonki, które będą nawiązywać do sytuacji w związku z koronawirusem. Jaki jest ich cel i sens? Mają pomóc nam wyrazić wsparcie i solidarność z bliskimi, z którymi nie możemy się zobaczyć w związku z epidemią.

Nowa ikonka na Facebooku to emotikonka przytulająca serce. Z kolei na Messengerze pojawi się pulsujące, fioletowe serduszko. Jego angielska nazwa to "care", czyli troska. Można też ją tłumaczyć, jako „trzymaj się”. O pojawieniu się nowych ikonek poinformował Alesandru Voica, jeden z menadżerów Facebooka.

Informację przekazał już także polski oddział Facebooka: "Dodaliśmy nową reakcję, aby umożliwić okazywanie dodatkowego wsparcia w sytuacji, gdy wiele osób jest od siebie rozdzielonych". Nowe ikony reakcji mają się pojawić u wszystkich w ciągu kilku dni.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska