FLESZ - Rewolucja w aptekach. Farmaceuta jak lekarz?

- Sala Obsługi Klienta, która dotychczas funkcjonowała w budynku przy ul. Batorego 24, została przeniesiona do biurowca przy ul. Wadowickiej 8W. Nowe miejsce to 400 m kw. dostosowanych do potrzeb niepełnosprawnych, 19 stanowisk bezpośredniej obsługi, kącik dla dzieci, pokój dla matki z dzieckiem i wygodna poczekalnia - wylicza Aleksandra Kwiecińska, rzeczniczka prasowa Małopolskiego Oddziału NFZ w Krakowie.
Pomieszczenia są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, jak zapewniają przedstawiciele NFZ poczekalnie są wygodne i przestronne. Dodatkowo czas oczekiwania można wykorzystać np. na wykonanie prostych badań profilaktycznych - skontrolować poziom ciśnienia tętniczego czy cukru we krwi, na specjalnie przygotowanym do tego celu stanowisku.
Ze względu na bezpieczeństwo odwiedzających NFZ petentów, obsługa nadal odbywa się z zachowaniem reżimu sanitarnego: do SOK są wpuszczane wyłącznie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem, po zdezynfekowaniu rąk i z zachowaniem bezpiecznego dystansu. Osoby, które chcą umówić spotkanie na konkretny dzień i godzinę mogą to zrobić przez system rejestracji rejastracja.nfz-krakow.pl.