Konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej KCM jest organizowany przez Agencję Rozwoju Miasta Krakowa i Gminę Miejską Kraków we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerem konkursu jest Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie.
Konkurs jest dwuetapowy i ma charakter otwarty. W pierwszym etapie uczestnicy mają za zadanie przygotować i przesłać portfolio. Mają na to czas do 25 stycznia. Specjalnie powołane jury, w którym znaleźli się eksperci z zakresu grafiki oraz przedstawiciele miasta, dokona wyboru pięciorga finalistów. Zostaną oni zaproszeni do odpłatnego przygotowania projektów konkursowych.
Zwycięski projekt zostanie wyłoniony pod koniec marca przyszłego roku. Nagrodą w konkursie jest zamówienie opracowania projektu i wdrożenia identyfikacji wizualnej dla Krakowskiego Centrum Muzyki − wartość zamówienia wyniesie 49 tys. zł brutto.
Zgodnie z aktualnymi planami Krakowskie Centrum Muzyki przy Błoniach ma być dostępne dla publiczności w sezonie artystycznym 2025/2026. Zanim jednak KCM i w jego ramach miejskie orkiestry – Capella Cracoviensis i Sinfonietta Cracovia oraz podmioty sektora muzycznego rozpoczną funkcjonowanie i realizację projektów muzycznych, wszystkie działania informacyjno-promocyjne będą realizowane z wykorzystaniem identyfikacji wizualnej przygotowanej w ramach konkursu.
100 najlepszych potraw na świecie - jest ranking!

- Wędkarstwo to nie hobby, to styl życia! Najlepsze memy o wędkarzach
- Gdzie na sanki w Krakowie? Lista najlepszych górek do zjeżdżania na sankach MAPA
- Tak wyglądają wnętrza legendarnego hotelu Cracovia. Niebawem powstanie tu nowe muzeum
- Horoskop miłosny na grudzień 2023. Zobacz, co cię czeka w nadchodzących tygodniach!