W środę po godzinie 17 tramwaj linii nr 9 skręcając na rondzie Mogilskim w kierunku ul. Mogilskiej stanął w "martwym" punkcie. Pozbawiony zasilania pojazd skutecznie zablokował przejazd przez tunel i na ul. Lublicz. Spowodowało to spore utrudnienia. W końcu pasażerowie postanowili dosłownie wziąć sprawy w swoje ręce i przepychali tramwaj aby jechać dalej.
W usunięciu awarii nie pomogło parokrotne odłączanie i przyłączanie pantografu feralnego tramwaju.
Konieczne stało się ręczne przepchanie tramwaju przez pasażerów i motorniczych. Wystarczyło parę centymetrów.
W końcu tramwaj ruszył, jednak rozładowywanie powstałego zatoru pojazdów trwało ok. 20 minut.
Byłaś (-eś) świadkiem ciekawego wydarzenia? Daj nam znać!
Czekamy na informacje, zdjęcia i nagrania wideo! Przyślij je na adres [email protected];
Szczególnie jak pociągnąć tramwajem, który stoi z tyłu. Jedno jest pewne, Twoje 6 letnie dziecko wiedziałoby tylko jak poprawnie napisać: tramwajem.
a
ab_be
Wczoraj tez kolo 16 na trasie Borek F. Lagiewniki padla stara 19tnaska... ;-) Wiecej starych ramoli w Krakowie! Po co nam nowe tramwaje? Ewetualnie sprawnie inaczej krakowiaki.
O
Obserwator
Moje 6 letnie dziecko wiedziałby,
że łatwiej byłoby popchnąć lub pociągnąć tramwajwm, który stoi z tylu.
Potwierdza się fakt, że w MPK myślenie jest towarem deficytowym.
;)
ps.
Kolejką H0 takie rzeczy robimy często.
j
ja
usunąć torowiska i wylać asfalt na ich miejsce? Przy okazji karetki straż i policja mogłyby z tych pasów korzystać. Tylko nie wpuszczać tam nikogo innego.
t
teraz
chcecie jechac ...pchajta !!! ;)
g
gg
....
o
olo
Realne buspasy by rozwiązały ten problem. I mogą ominąć inny zepsuty tramwaj.
g
gość
Do Kr potrzeba ściągnąć specjalistów z zachodu.
l
lajk
autobus stoi w korkach. precz z autobusami
l
lajk
oto efekt prymitywnego myślenia i kupowania starych tramwajów które się notorycznie psują mimo liftingow
O
Olo
Przerywacz jest w takim miejscu, że tylko tuman tam na nim stanie, wystarczy używać mózgu.
j
jkj
Bareja.
D
Daniel
W usunięciu awarii nie pomogło parokrotne odłączanie i przyłączanie pantografu feralnego tramwaju.
jak to przeczytałem to ze śmiechu mi szczęka wypadła hahaha brawo redaktorze :D:D hahahahah
k
krk
Wystarczy w tramwajach zrobić dziury w podłodze pod siedzeniami i jak na Flnstonach pasażerowie sami mogą napędzać tramwaj !!!! 0 poboru energii z elektrowni węglowych 0 zanieczyszczeń
o
olo
A autobus by nie miał tego problemu. Ale władze się "zafiksowały' na tramwaje i te się będą tłukły, stawały i traciły napięcie, a za nimi kolejka.