- To nie ma związku z decyzjami miasta. To jest związane z osobistymi planami Piotra Kąckiego - wyjaśniła Monika Chylaszek. Z Piotrem Kąckim na razie nie udało się nam skontaktować.
Piotr Kącki doświadczenia zbierał w krakowskim zarządzie dróg, w którym był zastępcą dyrektora Jana T., który usłyszał zarzuty związane ze swoją działalnością w urzędzie. Sprawą zajął się sąd.
Kącki w wyborach do Sejmu w 2007 roku startował z listy Komitetu Lewica i Demokraci. W 2011 r. został szefem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czernichowie. W połowie 2014 r. został prezesem gminnej spółki Miejska Infrastruktura w Krakowie, która miała się zajmować m.in. budową parkingów, przede wszystkim obiektów park&ride.
Za czasów prezesury Piotra Kącikiego spółka MI skupiała się jednak głównie na zarządzaniu strefą płatnego parkowania. Kącki „zabłysnął” m.in. pomysłem na zakup kosztownych parkomatów z prognozą pogody. Ostatecznie spółka MI wycofała się z przetargu na tego typu urządzenia. Spółka MI długo też nie budowała parkingów.
W kwietniu ubiegłego roku Kąckiego na stanowisku prezesa MI zastąpił Paweł Skrzypiec. Wiceprezesem MI jest Zbigniew Putaj. Kącki był trzecią osobą w zarządzie spółki.
MI nadal jest mało skuteczna w budowie parkingów. W zeszłym roku oddała do użytku jeden parking park&ride w Kurdwanowie. Na początku tego roku oddano kolejny taki obiekt w Nowym Bieżanowie. W tym roku MI planuje jeszcze wybudować jeden parking park&ride w Małym Płaszowie.
ZOBACZ KONIECZNIE:
WIDEO: Kultura Gazura, odc. 39
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
Polub nas na Facebooku i bądź zawsze na bieżąco!
Follow https://twitter.com/dziennipolski