https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Legendy dołączyły do drużyny DrWitt! Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami marki

Materiał informacyjny
Sylwia Dąbrowa
Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny – legendarny duet reprezentantów Polski - są dziś ambasadorami izotoników marki DrWitt, należącej do portfolio Grupy Maspex.

Duet polskich piłkarzy występujących obecnie w barwach FC Barcelona został twarzami kampanii napojów izotonicznych marki DrWitt pod hasłem „BE A LEGEND”. By zostać bohaterem kibiców czasem wystarczy jeden gol, jeden udany rzut, jeden wygrany bieg. By dać im radość i przez chwilę cieszyć się chwałą. Ale to za mało, by zostać legendą. Na status idola pokoleń trzeba pracować latami. Strzelić setki goli, oddać tysiące celnych rzutów, zaliczyć dziesiątki udanych startów. O statusie legendy nie decyduje jeden sukces, ale jego powtarzalność i utrzymywanie się na szczycie przez lata. I choć wciąż jeszcze grają, to na takie miano wśród polskich kibiców na pewno zapracowali sobie Lewandowski i Szczęsny – piłkarze z grona najwybitniejszych reprezentantów Polski w historii i nowi ambasadorzy marki DrWitt.

– Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego nikomu nie trzeba przedstawiać. To nie tylko wybitni sportowcy, ale także osobowości, których rozpoznawalność wykracza daleko poza świat futbolu. W Polsce nie sposób znaleźć kogokolwiek, kto ich nie zna. Lista ich trofeów i rekordów jest imponująca, ale to mistrzowie nie tylko na boisku. Doskonale wpisują się w przesłanie naszej kampanii „BE A LEGEND” – mówi Krzysztof Pawiński CEO Grupy Maspex.

– Profesjonalny sport to nie tylko talent i ciężka praca, ale także dbałość o każdy szczegół, a odpowiednie nawodnienie to podstawa skutecznego treningu i szybkiej regeneracji. Jako sportowiec zawsze stawiam na jakość i sprawdzone rozwiązania – powiedział Robert Lewandowski, ambasador marki DrWitt.

– Wiele dróg prowadzi na szczyt. Moja była pełna wyzwań, ale zawsze przyświecało mi marzenie, by grać w najlepszych europejskich klubach i rywalizować z najlepszymi piłkarzami na świecie. Cieszę się, że mogę być ambasadorem marki, która wspiera tych, którzy aktywnie dążą do bycia najlepszą wersją siebie – zarówno w sporcie, jak i poza nim – powiedział Wojciech Szczęsny, ambasador marki DrWitt.

od 7 lat
Wideo

Magazyn GOL 24 - podsumowanie kolejki Ekstraklasy

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska