Koniec ze zwolnieniami z lekcji WF

Urzędnicy mają nadzieję, że tym razem uda się już wyłonić wykonawcę tego przedsięwzięcia. Stanisław Gorczowski, kierownik Wydziału Inwestycji w UM Limanowa przyznaje, że naniesiono pewne korekty dotyczące m.in. zakresu robót w ramach inwestycji.
- Przede wszystkim doprecyzowaliśmy kwestię uzbrojenia poszczególnych odcinków. Zweryfikowaliśmy również jaka jest konieczność przebudowy niektórych ulic i kto ma to wykonać. Przetarg musimy rozstrzygnąć do 17 sierpnia br. - powiedział w rozmowie z „Gazetą Krakowską” licząc na to, że tym razem wszystko przebiegnie już bez komplikacji.
To trzeci przetarg dotyczący tego zadania. Przypomnijmy, że pierwsze postępowanie zostało unieważnione przez potrzebę wprowadzenia wspomnianych zmian w kwestii wymogów technicznych zaś kolejne z powodu zbyt wysokich ofert. Jak pisaliśmy już kilkukrotnie cała inwestycja miała zamknąć się w kwocie 32,5 mln zł, ale co z tego skoro tylko rozbieżności w założeniach, a realnej wycenie firm pochodzącej z drugiego przetargu były ogromne i sięgały kwoty nieco ponad… 45 mln zł.
- To bardzo ważna miejska inwestycja. Powinna zmniejszyć liczbę korków w Limanowej oraz znacząco podnieść komfort poruszania się po mieście. Póki co musimy uzbroić się jednak w cierpliwość, by za jakiś czas móc odetchnąć z ulgą – mówił nam burmistrz Limanowej Władysław Bieda.
Miasto Limanowa na realizację tej inwestycji otrzymało kwotę 30 mln zł z pierwszego naboru Funduszu Inwestycji Strategicznych: Polski Ład. Wkład własny miasta ma wynieść 2 mln 500 tys. zł.
- Limanowa z dawnych lat. Zobacz, jak kiedyś wyglądało miasto!
- Zespoły Regionalne Ziemi Limanowskiej. Barwne i roztańczone
- Pojawi się kolejna wieża w regionie. Już za siedem miesięcy „wyrośnie" na Skiełku
- Drewniana weranda zdobi Dwór Marsów w Limanowej
- Praca szuka ludzi w Limanowej i w powiecie limanowskim
- Wiejskie gospodynie spod Limanowej podbijają telewizyjne, show TVP!