https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Modlnica. Trwa rozbudowa drogi krajowej. Są nowe zmiany w ruchu i utrudnienia dla kierowców

Barbara Ciryt
Droga krajowa nr 94 w Modlnicy jest rozbudowywana na 1,5-kilometrowym odcinku od węzła autostradowego Modlnica do ronda ze zjazdem na Giebułtów
Droga krajowa nr 94 w Modlnicy jest rozbudowywana na 1,5-kilometrowym odcinku od węzła autostradowego Modlnica do ronda ze zjazdem na Giebułtów Fot. gmina Wielka Wieś
Od środy 19 maja zamknięto obecny zjazd z drogi krajowej nr 94 Kraków-Olkusz w ulice Wierzbową w Modlnicy. Kierowcy i piesi w tym rejonie muszą liczyć się z utrudnieniami. Przebudowa krajówki w rejonie Modlnicy ma trwać do końca tego roku.

FLESZ - Polacy pracują najciężej w Europie

Dodatkowym utrudnieniem dla użytkowników drogi na początkowym odcinku ul. Wierzbowej i ul. Studzienki będzie wprowadzony ruch wahadłowy

- informują urzędnicy z gminy Wielka Wieś.

Przebudowa drogi obejmuje nie tylko powstanie dodatkowych pasów jezdni, ale także dwóch rond, które zaplanowano przy ulicach Jurajskiej i Wierzbowej. One są obecnie w trakcie budowy.

Roboty przy rozbudowie drogi krajowej nr 94 w Modlnicy zostały rozpoczęte. Inwestycja ma potrwać do końca 2021 roku

Ruszyła długo wyczekiwana rozbudowa wylotówki z Krakowa!

Kadeci ze Skały uczestniczyli w uroczystościach składania kwiatów przy tablicy upamiętniającej kadetów II Rzeczypospolitej

Skała, Kraków. Kadeci z klasy mundurowej oddali hołd kadetom...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

j
jak_zwykle_bez_hejtu

Nie ma nic gorszego niz rondo na drodze z duzym ruchem. Polecam zobaczenie tego co sie dzieje w Miechowie na skrzyzowaniu (rondzie) E7 z obwodnica Miechowa - kiedys ruch tam byl plynny a teraz korki maja po kilka kilometrow. Nawet swiatla na skrzyzowaniu E7 z ulica Raclawicka nie powoduja nawet 10% takich utrudnudnien jak to glupie rondo. W normalnych krajach buduje sie wiadukt dla drogi z o wiekszym natezeniu ruchu a pod spodem puszcza sie ruchu lokalny. Do tego dochodza rozbiegowki do wjazdu na droge glowna z lokalnych/zjazdy z glownej na lokalne. Rondo to mozna zbudowac ale tylko turbinowe i o srednicy min 100m.... takie jak np. Vallarondellen w Linkoping w Szwecji. Rece normalnie opadaja jak czlowiek patrzy na to jak dotad normalne drogi zasrywa sie malymi i ciasnymi rondami.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska