Zobacz także: Strażacy z Korzennej marzną w remizie
- Testujemy nową maszynę z fabryki w Sanoku - wyjaśnia Andrzej Górski, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. - Tak najlepiej poznać zalety, wady i wymagania drogowe samochodu. Już wiemy, że potrzebuje szerszych pętli na przystankach końcowych. Jazdę utrudnia też brak nawyku innych kierowców, aby przepuszczać przegubowiec na ciasnych skrzyżowaniach.
Zaletą wozu z Sanoka jest to, że mieści się pod wiaduktem kolejowym w ciągu ul. Zielonej.
Zdaniem Górskiego, sądeckie MPK potrzebuje przynajmniej dwóch przegubowców. Nawet największe MAN-y i jelcze są bowiem nadmiernie zatłoczone na liniach do Poręby Wielkiej i Kamionki Wielkiej.
Konkurs fotograficzny "Mamo, tato, zrób mi portret". Weź udział i zgarnij nagrody!
Wybieramy najpiękniejszy rynek w Małopolsce! Weź udział w plebiscycie i oddaj głos!
Wielka galeria! Zobacz archiwalne zdjęcia strojów Wisły Kraków z ostatnich stu lat!
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!