W ramach kampanii gracze reprezentacji Polski będą zachęcać najmłodszych do aktywności fizycznej. – Jestem nie tylko piłkarzem, ale przede wszystkim ojcem, dlatego zdaję sobie sprawę jak istotne jest, by już od najmłodszych lat zachęcać dzieci do uprawiania sportu i ruchu oraz pokazywać im, że to świetna zabawa, a rodzicom, że to idealny sposób na spędzenie czasu z pociechami – przekonuje Kamil Grosicki.
– Pamiętam z dzieciństwa, że nikt lepiej nie zachęci i nie zmotywuje do ruchu oraz aktywności niż ulubiony piłkarz, czy sportowiec - dodaje Michał Pazdan. - Dziś już z perspektywy rodzica widzę jak ważna jest promocja aktywnego spędzania czasu wśród dzieci, ponieważ sport ma niestety w dzisiejszych czasach dużą konkurencję w postaci komputerów, gier i Internetu. Jako ojciec czuję, że musimy zrobić wszystko, by znów zapanowała moda na ruch i zabawę z rówieśnikami.
Wizerunek piłkarzy będzie obecny na etykiecie nowego produktu Kubuś Waterrr Sport. To nowa woda smakowa dostępna w trzech wariantach. W ramach akcji „Rusz się z Kubusiem!” zaplanowano szereg eventów i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Marka będzie również obecna podczas własnego cyklu imprez biegowych dla dzieci – „Waterrr Run”.