
Wisła, powołując się na raport firmy Pentagon Sponsor Track, przekonuje, że łączna wartość mediowa wiosennego meczu Wisły z Legią Warszawa dla sponsora Lv Bet mającego zamieszczone swoje logo na koszulkach piłkarzy "Białej Gwiazdy" wyniosła 1,8 mln zł.

W swojej finansowej strategii Wisła ujęła także przeprowadzenie przez klub transferów gotówkowych zawodników pierwszej drużyny do innych klubów.

Wisła może zarobić np. na takich zawodnikach jak (ceny za portalem transfermarkt.pl):
- Mateusz Lis – 250 tys. euro;
- Michał Buchalik – 150 tys. euro;
- Maciej Sadlok – 700 tys. euro;
- Lukas Klemenz – 150 tys. euro;
- Vukan Savicević – 450 tys. euro;
- Kamil Wojtkowski – 300 tys. euro;
- Marko Kolar – 300 tys. euro.

Kolejnym celem Wisły jest prowadzenie przez zarząd klubu rozmów z wierzycielami i pożyczkodawcami celem przedłużenia terminu spłaty zobowiązań.