
Czy posiadanie SUV-a z segmentu premium zawsze musi wiązać się z wydaniem ponad 500 000 złotych? Nic z tych rzeczy, bowiem bazowe wersje kompaktowych SUV-ów marek premium mogą kosztować o wiele mniej, a i tak dadzą mnóstwo przyjemności z codziennej jazdy. Przykładem może być Porsche Macan i BMW X3 z 2-litrowymi jednostkami o przyzwoitej mocy. Poznajmy je bliżej.

Oto dwa idealne przykłady, że nie trzeba kupować modeli zaczynających się od 400 000 złotych wzwyż, aby cieszyć się fantastycznym prowadzeniem, właściwościami jezdnymi, komfortem i niezwykle bogatym wyposażeniem, a wszystko to w rewelacyjnie wyglądających, modnych nadwoziach typu SUV. Brakuje mocy? Może odrobinę, ale świetne prowadzenie i tak wywoła uśmiech na twarzy podczas podróży krętymi drogami.

Oto dwa idealne przykłady, że nie trzeba kupować modeli zaczynających się od 400 000 złotych wzwyż, aby cieszyć się fantastycznym prowadzeniem, właściwościami jezdnymi, komfortem i niezwykle bogatym wyposażeniem, a wszystko to w rewelacyjnie wyglądających, modnych nadwoziach typu SUV. Brakuje mocy? Może odrobinę, ale świetne prowadzenie i tak wywoła uśmiech na twarzy podczas podróży krętymi drogami.

Oto dwa idealne przykłady, że nie trzeba kupować modeli zaczynających się od 400 000 złotych wzwyż, aby cieszyć się fantastycznym prowadzeniem, właściwościami jezdnymi, komfortem i niezwykle bogatym wyposażeniem, a wszystko to w rewelacyjnie wyglądających, modnych nadwoziach typu SUV. Brakuje mocy? Może odrobinę, ale świetne prowadzenie i tak wywoła uśmiech na twarzy podczas podróży krętymi drogami.