Poważny Program: Osiedle, które jednocześnie nie jest w parku i w nim jest

Joanna UrbaniecZaktualizowano 
W Czyżynach rośnie nowe osiedle, które jednocześnie nie jest w parku i w nim jest. Nie było w nim, kiedy chodziło o wydanie pozwolenia na budowę nowej inwestycji. Jest w nim, kiedy trzeba sprzedać znajdujące się w niej mieszkania.

Wideo

Materiał oryginalny: Poważny Program: Osiedle, które jednocześnie nie jest w parku i w nim jest - Gazeta Krakowska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 21

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
q
qwerty

Wtedy się okaże jak miasto "dzielnie" walczyło o działki przy Lema, a później szybko zmieniło plan zagospodarowania przestrzennego pod wysokie bloki. Oczywiście będzie za późno.

zgłoś
S
Szymon z Krowoderskiej

Czy ten program jest forma aktywizacji bezrobotnych i przyuczenie do zawodu? Moze dlatego takie durne tematy, bo kto to miał nauczyć? studiów przecie nie pokończyli dziennikarskich żaden. Moze sie kiedy naucza, ze w zyciu nie trzeba byc ch#jkami i hejtowac wszystkich i wszystkiego.

zgłoś
J
Jozek

Sami nigdy nie piszemy komentarzy to ludzie piszą! Buahhaha:))))

zgłoś
X
Xd

Gimbek tv, ale jaja:)

zgłoś
A
Arek

strach pomyśleć, co mogłoby sie dziać gdyby w urzędach zasiadali ludzie krytykujący prywatne slogany reklamowe na billboardach. Dobrze, ze jest ten program. Dzieki temu mozna sie dowiedzieć do czego zdolni sa posunac sie zakompleksieni i słabi.

zgłoś
D
DziedzicZParku

A czemu nie napiszesz, że twój komentarz to typowe gadanie ludzi, którym pasuje ten hiper biurokratyczny stan miasta ?
Jak to Wasz prezydent z Sosnowca powiedział: "Zbyt dużo fachowych ludzi ( po jego odejściu) zostanie odsuniętych od stanowisk" Odrywanie od koryta by ich zbytnio zabolało ?

Popieranie kogoś jest OK? Krytykowanie kogoś to już sprzedajna propaganda?

zgłoś
J
Joanna

Moze lepiej zmienic nazwę na faktyczną, a nie udawać, ze robi sie cos dla Krakowa skoro robi sie dla siebie? Przeciez to manipulacja. Jestescie tuba Kandydata i brawo, ale nie wmawiajcie ludziom, ze robicie to w ich interesie. Robicie to w swoim interesie i za hajs. Tez tak mozna.

zgłoś
d
d

Najpierw podrabianie podpisów w referendum, kompromitacja,
potem hejtowanie wszystkich i wszystkiego, wstyd.

zgłoś
k
karol

Tylko sie przemelduj najpierw do Krakowa, żebyś mógł głosować.
I rejestrację zmień z trzyliterowej:)

zgłoś
s
stan

Format programu - wszystko źle. Wszystkiemu winien Prezydent
kompromitacja

zgłoś
g
greg28

A co zrobisz za dwa złote więcej? Strach pomyśleć:)

zgłoś
d
d

Im więcej czytam tych komentarzy, tym mocniej upewniam się w tym, że skoro wyborcami Pana Łukasza są tacy indolenci, to tym bardziej wiem, na kogo zagłosować. Dziękuję Państwu za pomoc, nie chcę, żeby połowa z Was znalazła pracę w Urzędach. Jak na razie współczuję Wam bardzo zawiści i głupoty.

zgłoś
o
obserwator

Coś okropnego jaka agitacja polityczna, jakie żenujące przedstawienie pseudoaktywistyczne.
Przecież dziennikarze powinni być bezstronni, a już od dawna stali się nikim innym jak klakierami na usługach polityków. Szkoda, że komentujący to sami pseudoredaktorzy bez studiów - nie rozumieją, że prywatna Spółka może sobie napisać na swoim bb to co akuratnie chce wedle obowiązujących przepisów prawa. I nie ma na to wpływu, żaden Prezydent. Tym bardziej, że hejtowaliście już chyba wszystkich deweloperów w Krakowie - słowem - nic sie nie podoba, a wszystkiemu jest winien Prezydent. W tym przypadku reklamie. Żenada.

zgłoś
u
uzi@#

No jak nie ma. Gibała ciągle jakieś akcje organizuje, nawet książkę rozdawał w której pisał o postulatach które przywolujesz

zgłoś
D
Dzik

Tylko jakie są alternatywy? Czy jest jakiś kandydat który mówi, kończymy z gęstą zabudową miasta i zalesiamy Kraków? Nie ma takiego odważnego.

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3