
Jeszcze w pierwszym kwartale 2021 roku w branży panował marazm: liczba transakcji była niewielka i dotyczyła przede wszystkim renegocjacji wcześniej zawartych umów. Z ponad 200 tys. do 150 tys. m kw. zmalała tez wielkość budowanych powierzchni. Ale już w drugim kwartale popyt na biura w Krakowie wzrósł rok do roku o… 78 proc.

- Funkcje biura ewoluują. Myślę, że w przyszłości będą to głównie miejsca spotkań, interakcji z pracownikami, generowania innowacyjnych rozwiązań, a nie permanentnej pracy biurowej. Tę pracę będzie można bowiem wykonywać dosłownie z każdego miejsca na świecie. Ważny jest także aspekt budowania kultury organizacyjnej oraz możliwość identyfikowania się z daną firmą i jej misją. Biuro nadal będzie elementem budowania marki pracodawcy – komentuje Karolina Słysz.

- Funkcje biura ewoluują. Myślę, że w przyszłości będą to głównie miejsca spotkań, interakcji z pracownikami, generowania innowacyjnych rozwiązań, a nie permanentnej pracy biurowej. Tę pracę będzie można bowiem wykonywać dosłownie z każdego miejsca na świecie. Ważny jest także aspekt budowania kultury organizacyjnej oraz możliwość identyfikowania się z daną firmą i jej misją. Biuro nadal będzie elementem budowania marki pracodawcy – komentuje Karolina Słysz.

- Funkcje biura ewoluują. Myślę, że w przyszłości będą to głównie miejsca spotkań, interakcji z pracownikami, generowania innowacyjnych rozwiązań, a nie permanentnej pracy biurowej. Tę pracę będzie można bowiem wykonywać dosłownie z każdego miejsca na świecie. Ważny jest także aspekt budowania kultury organizacyjnej oraz możliwość identyfikowania się z daną firmą i jej misją. Biuro nadal będzie elementem budowania marki pracodawcy – komentuje Karolina Słysz.