- Mając na względzie trendy, jakie są na rynku usług informatycznych, spółka wdraża inteligentne rozwiązania, aby ułatwić klientom kontakt i możliwość szybkiego załatwiania spraw – mówi Józef Ciuła, wiceprezes Sądeckich Wodociągów.
Dzięki e-BOK klienci będą mogli w każdej chwili i z dowolnego miejsca załatwić m.in. kwestie związane z rozrachunkami na swoim koncie. Dodatkowo mają możliwość podawania on-line odczytów wodomierzy i zgłaszania wszelkich spraw spółce. Dzięki e-BOK mają też dostęp do swojego rachunku przez całą dobę.
Chcąc skorzystać z nowych rozwiązań, klient musi przyjść do siedziby spółki, by uruchomić usługę.
- Usługa działa od poniedziałku. Już pięć osób się na nią zdecydowało – mówi wiceprezes Józef Ciuła
ZOBACZ KONIECZNIE:
WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie?
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
