https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Sprawy w Sądeckich Wodociągach można załatwić przez internet. Wystarczy uruchomić usługę e-BOK

Katarzyna Gajdosz-Krzak
Arch. Sądeckich Wodociągów
Klienci Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu mogą wszelkie sprawy ze spółką załatwić online. W poniedziałek uruchomiono Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

- Mając na względzie trendy, jakie są na rynku usług informatycznych, spółka wdraża inteligentne rozwiązania, aby ułatwić klientom kontakt i możliwość szybkiego załatwiania spraw – mówi Józef Ciuła, wiceprezes Sądeckich Wodociągów.
Dzięki e-BOK klienci będą mogli w każdej chwili i z dowolnego miejsca załatwić m.in. kwestie związane z rozrachunkami na swoim koncie. Dodatkowo mają możliwość podawania on-line odczytów wodomierzy i zgłaszania wszelkich spraw spółce. Dzięki e-BOK mają też dostęp do swojego rachunku przez całą dobę.

Chcąc skorzystać z nowych rozwiązań, klient musi przyjść do siedziby spółki, by uruchomić usługę.
- Usługa działa od poniedziałku. Już pięć osób się na nią zdecydowało – mówi wiceprezes Józef Ciuła

ZOBACZ KONIECZNIE:

WIDEO: Co Ty wiesz o Krakowie?

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Gazeta Krakowska

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska