- To naturalna przestrzeń dla partnerstwa o silnym potencjale wizerunkowym. Szukamy marki, która będzie nie tylko obecna w przestrzeni stadionu, ale także wpisze się w lokalną tożsamość i stanie się częścią sportowego Krakowa. To ważny krok w kierunku dalszego rozwoju krakowskiej infrastruktury sportowej w modelu współpracy publiczno-prywatnej – tłumaczy Łukasz Sęk, zastępca prezydenta Miasta Krakowa.
Stadion Cracovii to nowoczesny obiekt na nieco ponad 15 tysięcy widzów, z pełną infrastrukturą VIP, medialną i komercyjną. Położony zaledwie kilometr od Rynku Głównego w Krakowie, przy Błoniach, regularnie gości wydarzenia sportowe, muzyczne i firmowe. Obiekt był m.in. areną finału młodzieżowych mistrzostw Europy UEFA, koncertów światowych gwiazd oraz bazą reprezentacji Włoch podczas Euro 2012.
– Otwieramy się na partnera, który nie tylko zyska silną ekspozycję marketingową, ale stanie się częścią historii Najstarszego Klubu Sportowego w Polsce – mówi Mateusz Dróżdż, prezes klubu. Stadion przy Kałuży to wyjątkowe miejsce – zarówno ze względu na lokalizację, jak i możliwości, jakie daje. Liczymy na współpracę opartą na długofalowym rozwoju i wspólnych celach.
- Jesteśmy przekonani, że sponsor tytularny znajdzie tu nie tylko doskonałe warunki do promocji swojej marki, ale również realny wpływ na dalszy rozwój obiektu. To partnerstwo, które może przynieść korzyści wszystkim stronom – klubowi, sponsorowi i przede wszystkim mieszkańcom Krakowa – dodaje Tomasz Marzec, Dyrektor Naczelny Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
