https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Studenci i pracownicy AGH stworzyli wyjątkowy spot promocyjny [WIDEO]

Marcin Banasik
AGH archiwum
Wyprawa polarna na Spitsbergen, eksploracja gór Kaukazu, wyścigi na torze rajdowym czy zawody łodzi solarnych – to tylko niektóre aktywności studentów i pracowników Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zaprezentowane w najnowszym spocie promocyjnym uczelni.

„Nasz punkt widzenia – POV AGH” to film zrealizowany od początku do końca przez studentów i pracowników uczelni. Do nagrań użyli oni specjalistycznych kamer z możliwością nagrywania z perspektywy pierwszej osoby. Spot pokazuje, że okres studiów to najlepszy moment na przeżycie niezwykłej przygody.

W filmie wydarzenia z własnej perspektywy prezentują studenci i pracownicy, dla których uczelnia jest miejscem spełniania pasji. W materiale zobaczymy ekipę AGH Solar Boat podczas zawodów Electric Solar Boat Challenge w Monaco, AGH Racing na torze wyścigowym w USA oraz w Austrii, a także członków klubu wysokogórskiego SAKWA podczas wspinaczki na Uszbę, jeden z najtrudniejszych szczytów Kaukazu. W spocie pojawiają się również ujęcia z praktyk studentów Wydziału Wiertnictwa, Nafty i Gazu na platformie wiertniczej na Bałtyku oraz zdjęcia z wyprawy polarnej akustyków z Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki na Spitsbergen.

Technika POV (point of view/tłum. punkt widzenia), w której został zrealizowany spot, została wybrana przez twórców z kilku powodów. Nie tylko pozwala ona spojrzeć oczyma naszych filmowych bohaterów na niecodzienne wydarzenia i ich aktywności, ale również zrealizować ujęcia w miejscach, gdzie użycie klasycznego sprzętu byłoby trudne lub nawet niemożliwe.

Spot skierowany jest przede wszystkim do grona pond 6 tysięcy pierwszoroczniaków, którzy w październiku rozpoczną studia w AGH. Film pokazuje ogrom możliwości, jaki daje działalność w jednej z ponad stu organizacji i kół studenckich działających w uczelni czy zaangażowanie się w projekty naukowe. Filmowa produkcja udowadnia również, że AGH wychodzi poza teren własnego kampusu i pozwala studentom rozwijać ich pasje i zainteresowania na każdej szerokości geograficznej.

Prace nad spotem promocyjnym AGH rozpoczęły się rok temu. Za jego produkcję odpowiada studio produkcyjne MINE AGH wchodzące w skład Centrum Mediów AGH. „Nasz punkt widzenia – POV AGH” jest pierwszym z cyklu materiałów, które pokazują, jak w praktyce wygląda hasło AGH „Wiedza-Pasja-Więź”. Pierwszy film porusza temat studenckich pasji, a kolejne odkryją ich bardziej naukowe oblicze oraz styl życia żaków z AGH. Więcej filmów zrealizowanych przez studentów z Centrum Mediów AGH znajduje się na ich facebooku.

KONIECZNIE SPRAWDŹ:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

f
fg
A później jest zdziwienie, że gdy pojawi się jakaś oferta w branży to jest przynajmniej 50 absolwentów na jedno miejsce. A na końcu okazuje się, że to praca za minimalną krajową. No ale jak absolwenta trzeba uczyć od zera zawodu...
g
ggg
"W spocie pojawiają się również ujęcia z praktyk studentów Wydziału Wiertnictwa, Nafty i Gazu na platformie wiertniczej na Bałtyku"

Bullshit. Jeśli student SAM sobie nie załatwi praktyki prywatnymi kanałami to nic nie zobaczy, piszę to jako absolwent. Jedyne w czym pomogła uczelnia to kilkudniowy wyjazd żeby pooglądać stare kopalnie na podkarpaciu. Zero praktyki, zero współpracy z przemysłem.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska