Szpital Powiatowy w Chrzanowie otrzymał certyfikat "Dobre relacje z pacjentem"
Projekt obejmował zakresem monitoring bieżącej sytuacji w zakresie komunikacji personelu z pacjentem, cykl szkoleń i warsztatów dla kadry medycznej placówki (tematyka szkoleń: Komunikacja kliniczna – praktyczne aspekty budowania relacji z pacjentem, Zasady komunikacji interpersonalnej z pacjentem, rola kadry zarządzającej w poprawie jakości komunikacji personelu z pacjentami) oraz monitoring rezultatów działań poprzez badanie opinii pacjentów (w formie ankiet).
Za wkład w rozwój szpitala oraz ciągłą poprawę jakości udzielanych świadczeń – mimo ekstremalnej sytuacji jaką podyktowała epidemia SARS-CoV-2 – wszystkim pracownikom szpitala – składam serdeczne podziękowania – mówi Artur Baranowski, Dyrektor Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
W szkoleniach wzięło udział i ukończyło prawie 80 proc. personelu kadry medycznej.
FLESZ - Czwarta fala – czy i gdzie uderzy?
