Dzięki wsparciu właśnie Kampanii Piwowarskiej dla kibiców przygotowano specjalnie zaprojektowane i urządzone przez Max-Fliz wnętrze. Pojawiły się nowoczesne meble – głównie stoliki koktajlowe, ale też kilka sof i ław z pufkami. Przygotowano również strefę rozrywki w piłkarskim stylu, gdzie znalazły się dwa stoły do piłkarzyków, jeden do cymbergaja oraz Xbox do gry w FIFA.
Całość ozdobiona została zdjęciami browaru w Tychach. Dostępny jest też nowy punkt cateringowy, w którym goście mogą wymieniać żetony otrzymane przy wejściu na dowolne ciepłe danie i napój do wyboru.
Strefa Tyskie VIP Silver będzie otwarta zawsze na dwie godziny przed meczem, w jego trakcie i dwie godziny po zakończeniu spotkania. Bilety na mecze w tym miejscu może kupować praktycznie każdy kibic. Kosztują one 150 złotych, a na topowe mecze z Cracovią, Lechem Poznań i Legią Warszawa 180 złotych.