Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Big Brother 2019. Mała zainteresowanie Big Brotherem i tylko 750 głosów telewidzów?

Pog
Natalia podczas premiery Big Brothera 17 marca
Natalia podczas premiery Big Brothera 17 marca fot. sylwia dabrowa / polska press
Big Brother 2019. Emisja nowej edycji programu Big Brother cieszyła się ogromnym zainteresowaniem widzów. Nie wiadomo, jednak czy zostanie ono długo utrzymanie. W minioną niedzielę pierwszy uczestnik show opuścił dom Wielkiego Brata w wyniku głosowania telewidzów. Okazuje się, że głosów oddano bardzo mało. Wszystko wskazuje na to, że w sumie swój głos oddało raptem 750 telewidzów.

Big Brother 2019. Kto opuści program?

W niedzielę rozstrzygnęło się, kto opuści program w wyniku werdyktu widzów. Nominowani do opuszczenia domu Wielkiego Brata byli Natalia Wróbel i Maciej Borowicz. Głosem widzów show opuściła Natalia.

Okazało się, że Natalia odpadła niewielką różnicą głosów, bo zaledwie 30. Jednocześnie na antenie TVN7, gdzie emitowany jest Big Brother, podano że Natalia odpadła stosunkiem głosów 52 do 48. Skoro różnica wyniosła tylko 30 głosów, to wynika z tego, że wszystkich oddano raptem 750.

Wysłaliśmy w tej sprawie zapytanie do stacji TVN7. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że regulamin głosowania oraz tajemnica handlowa nie dopuszczają możliwości podawania informacji na temat ilości oddanych głosów i nie zostało to również uczynione podczas programu na żywo.

Być może na małą liczbę głosów wpływ ma ich cena. Żeby bowiem zagłosować, trzeba wysłać płatnego SMS-a, którego koszt wynosi 3,69 zł.

Big Brother 2019. Gdzie oglądać?

W niedzielę, 17 marca, na antenę TVN7, po 18 latach od pierwszej polskiej edycji, powrócił program Big Brother. Odcinek na żywo, którego gospodarzami byli Agnieszka Woźniak-Starak i Bartek Jędrzejak zgromadził przed telewizorami 2,23 mln widzów, a stacja odnotowała najwyższą oglądalność w historii kanału.

Pierwszy odcinek Big Brother Arena, w którym zostali zaprezentowani uczestnicy programu, obejrzało średnio 2,23 mln widzów, co przełożyło się na 13,42 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,83 proc. w grupie 16-59. Stacja w czasie emisji programu była niekwestionowanym liderem w swojej grupie docelowej 16-49 oraz wiceliderem całego rynku.

POLECAMY - KONIECZNIE SPRAWDŹ:

FLESZ: Więzienie za fałszowanie przebiegu. Są zmiany w prawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska