Już w czwartek przy ruchliwej ul. Puławskiej w Warszawie na podwieszonym na billboardzie krzesełku narciarskim usiądą znani aktorzy młodego pokolenia: Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. Obaj aktorzy znani z zamiłowania do jazdy na desce wystąpią w pełnym ekwipunku snowboardzisty. Mają w ten sposób przekonywać warszawiaków, że na narty nie trzeba jechać do Austrii czy na Słowację, lepiej wybrać Tatry i Małopolskę.
Imprezę poprowadzi Kinga Burzyńska, a całość będzie transmitowana przez telewizję TVN. Relacja pojawi się też w TVN24, TVN Meteo, TVN Warszawa oraz w programach "Dzień Dobry TVN" i w "Szkle Kontaktowym". Następnego dnia aktorów na krzesełku za billboardem zmienią ubrane po narciarsku manekiny.
- Małopolska oferuje doskonałe warunki wszystkim pasjonatom "białego szaleństwa" - mówi marszałek Marek Sowa. - Chcemy ich w niekonwencjonalny sposób zaprosić do odwiedzenia Małopolski zimą - przekonuje marszałek. Akcja promocyjna "Krzesełko - Małopolska na narty" to pomysł krakowskiej Agencji Promocji Miast i Regionów, w której Urząd Marszałkowski ją zamówił. - Chcieliśmy, żeby akcja promocyjna była niekonwencjonalna, atrakcyjna, nowoczesna i zwracała uwagę - mówi Artur Żyrkowski, prezes Agencji Promocji Miast i Regionów. I jak zauważa, chyba się udało, bo twórcy programu "Dzień Dobry TVN" sami zaproponowali współpracę i relację z tego wydarzenia.
Zobacz także: Tatry: trzeci stopień zagrożenia lawinowego
Akcja "Krzesełko" połączona jest z innymi działaniami promocyjnymi. Na stoku Mosorny Groń w Zawoi 18 grudnia zainaugurowany zostanie sezon narciarski. Podczas imprezy wyciągi będą darmowe, a wygrać będzie można skipassy. Przez kolejne dni w warszawskim wydaniu "Polski" oraz w "Gazecie Krakowskiej" dołączane będą mapy małopolskich stoków. Niedługo ma mieć premierę aplikacja na popularnego iPhone'a, dzięki której narciarze będą wiedzieć jakie stoki są w pobliżu, jakie są na nich wyciągi, ile kosztują i co można zwiedzić w okolicy.
- Pomysł na taką kampanię promocyjną jest świetny - ocenia dr Marek Skała, ekspert ds. wizerunku i PR. Jego zdaniem to klasyczny przykład korzystania z dobrych, stosowanych na Zachodzie i na świecie wzorców.
- Wykorzystanie wizerunku celebrytów, którzy mówią: "My jeździmy w Małopolsce", to bardzo dobry pomysł i pewnie będzie skuteczny - ocenia. Za akcję "Krzesełko" Urząd Marszałkowski zapłacił 62 tys. zł. Akcja ma potrwać miesiąc.
Wybierz małopolską miss internetu. Zobacz zdjęcia pięknych dziewczyn!
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Rzucił się z nożem na kolegę przy grillu
Najciekawsze świąteczne prezenty, wigilijne przepisy, pomysły na sylwestra - wszystko w serwisie świątecznym**swieta24.pl**