https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Celebryci będą zachęcać do szusowania w Tatrach

Piotr Odorczuk
Jan Wieczorkowski ma przekonać warszawiaków, że na narty warto przyjechać do Małopolski
Jan Wieczorkowski ma przekonać warszawiaków, że na narty warto przyjechać do Małopolski Janusz Wójtowicz
Małopolska zamierza skuteczniej walczyć o turystów i miłośników "białego szaleństwa". W Warszawie stanie pierwszy w Polsce "żywy billboard" z udziałem celebrytów. Oprócz tego dostępna będzie aplikacja na iPhone'a, prezentująca dokładne mapy małopolskich stoków narciarskich z informacjami o wyciągach i atrakcjach turystycznych w okolicy. Wszystko jest przygotowywane na inaugurację sezonu narciarskiego.

Już w czwartek przy ruchliwej ul. Puławskiej w Warszawie na podwieszonym na billboardzie krzesełku narciarskim usiądą znani aktorzy młodego pokolenia: Jan Wieczorkowski i Bartosz Obuchowicz. Obaj aktorzy znani z zamiłowania do jazdy na desce wystąpią w pełnym ekwipunku snowboardzisty. Mają w ten sposób przekonywać warszawiaków, że na narty nie trzeba jechać do Austrii czy na Słowację, lepiej wybrać Tatry i Małopolskę.

Imprezę poprowadzi Kinga Burzyńska, a całość będzie transmitowana przez telewizję TVN. Relacja pojawi się też w TVN24, TVN Meteo, TVN Warszawa oraz w programach "Dzień Dobry TVN" i w "Szkle Kontaktowym". Następnego dnia aktorów na krzesełku za billboardem zmienią ubrane po narciarsku manekiny.

- Małopolska oferuje doskonałe warunki wszystkim pasjonatom "białego szaleństwa" - mówi marszałek Marek Sowa. - Chcemy ich w niekonwencjonalny sposób zaprosić do odwiedzenia Małopolski zimą - przekonuje marszałek. Akcja promocyjna "Krzesełko - Małopolska na narty" to pomysł krakowskiej Agencji Promocji Miast i Regionów, w której Urząd Marszałkowski ją zamówił. - Chcieliśmy, żeby akcja promocyjna była niekonwencjonalna, atrakcyjna, nowoczesna i zwracała uwagę - mówi Artur Żyrkowski, prezes Agencji Promocji Miast i Regionów. I jak zauważa, chyba się udało, bo twórcy programu "Dzień Dobry TVN" sami zaproponowali współpracę i relację z tego wydarzenia.

Zobacz także: Tatry: trzeci stopień zagrożenia lawinowego

Akcja "Krzesełko" połączona jest z innymi działaniami promocyjnymi. Na stoku Mosorny Groń w Zawoi 18 grudnia zainaugurowany zostanie sezon narciarski. Podczas imprezy wyciągi będą darmowe, a wygrać będzie można skipassy. Przez kolejne dni w warszawskim wydaniu "Polski" oraz w "Gazecie Krakowskiej" dołączane będą mapy małopolskich stoków. Niedługo ma mieć premierę aplikacja na popularnego iPhone'a, dzięki której narciarze będą wiedzieć jakie stoki są w pobliżu, jakie są na nich wyciągi, ile kosztują i co można zwiedzić w okolicy.

- Pomysł na taką kampanię promocyjną jest świetny - ocenia dr Marek Skała, ekspert ds. wizerunku i PR. Jego zdaniem to klasyczny przykład korzystania z dobrych, stosowanych na Zachodzie i na świecie wzorców.

- Wykorzystanie wizerunku celebrytów, którzy mówią: "My jeździmy w Małopolsce", to bardzo dobry pomysł i pewnie będzie skuteczny - ocenia. Za akcję "Krzesełko" Urząd Marszałkowski zapłacił 62 tys. zł. Akcja ma potrwać miesiąc.

Wybierz małopolską miss internetu. Zobacz zdjęcia pięknych dziewczyn!
Polecamy w serwisie kryminalnamalopolska.pl: Rzucił się z nożem na kolegę przy grillu
Najciekawsze świąteczne prezenty, wigilijne przepisy, pomysły na sylwestra - wszystko w serwisie świątecznym**swieta24.pl**

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

f
foksmolder
na Mosornym Groniu? :) nie wiem o co chodzi. Butorowy nieczynny, Gubałówka praktycznie też, Nosal dla przeciętnej rodziny z dziećmi za stromy, Szymoszkowa- tłumy i drogo jak na Kasprowym, do którego się nie umywa a który jest naszym jedynym stokiem w Tatrach i do niego nie trzeba zachęcać bo i tak przepustowość jest mniejsza niż zainteresowanie. Więc co znaczy - zachęcać do szusowania w Tatrach? chyba słowackich..
r
rem
jest obleśne...
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska