49 z 86
Na ogromną pochwałę zasługują fotele. Mają elegancki wygląd...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Na ogromną pochwałę zasługują fotele. Mają elegancki wygląd i oferują solidne wsparcie podczas jazdy przez zakręty i po nierównościach. Szczególnie przypadły mi do gustu diamentowe przeszycia, które wprowadzają do wnętrza odrobinę elegancji. To połączenie surowości, komfortu i estetyki sprawia, że Ford Ranger Platinum wyróżnia się na tle innych samochodów typu pickup. Reasumując, Ford Ranger w wersji wyposażenia Platinum jawi się jako pojazd niezwykle interesujący, zaskakująco ergonomiczny i komfortowy. Podczas jazdy po mieście doceniłem jego wygodę i względną ciszę. W trasie oraz w lekkim terenie, Ranger Platinum wykazał się doskonałym prowadzeniem. Pasażerowie również byli zadowoleni, chwaląc uchwyty, które okazały się przydatne w terenie. Podczas jazdy w trasie, pojazd zachowywał się cicho, a w mieście, mimo nierówności, komfort jazdy był zadowalający – z wyjątkiem większych wybojów, które prostsze zawieszenie nie było w stanie zniwelować. Gdyby nie duże gabaryty, wewnątrz Forda czułbym się jak w SUV-ie z nieco twardszym zawieszeniem. W trasie różnica była praktycznie nieodczuwalna.

50 z 86
Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do jazdy testowej autem dostawczym i/lub użytkowym. Nie spodziewałem się żadnych konkretnych emocji, a jedynie minimum wyposażenia, przeciętne prowadzenie, równie przeciętny komfort i praktycznie brak wspomnień. Z Fordem Rangerem, jak i innymi nowoczesnymi pickupami jest zupełnie inaczej. Komfort, rewelacyjne wyposażenie, zaskakująco dobre prowadzenie i przyjemny charakter – jeśli ktoś szuka takich cech i oczekuje dodatkowo auta do pracy, w tym modelu znajdzie praktycznie wszystko!

51 z 86
Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do jazdy testowej autem dostawczym i/lub użytkowym. Nie spodziewałem się żadnych konkretnych emocji, a jedynie minimum wyposażenia, przeciętne prowadzenie, równie przeciętny komfort i praktycznie brak wspomnień. Z Fordem Rangerem, jak i innymi nowoczesnymi pickupami jest zupełnie inaczej. Komfort, rewelacyjne wyposażenie, zaskakująco dobre prowadzenie i przyjemny charakter – jeśli ktoś szuka takich cech i oczekuje dodatkowo auta do pracy, w tym modelu znajdzie praktycznie wszystko!

52 z 86
Na ogromną pochwałę zasługują fotele. Mają elegancki wygląd...
fot. Kamil Rogala

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny

Na ogromną pochwałę zasługują fotele. Mają elegancki wygląd i oferują solidne wsparcie podczas jazdy przez zakręty i po nierównościach. Szczególnie przypadły mi do gustu diamentowe przeszycia, które wprowadzają do wnętrza odrobinę elegancji. To połączenie surowości, komfortu i estetyki sprawia, że Ford Ranger Platinum wyróżnia się na tle innych samochodów typu pickup. Reasumując, Ford Ranger w wersji wyposażenia Platinum jawi się jako pojazd niezwykle interesujący, zaskakująco ergonomiczny i komfortowy. Podczas jazdy po mieście doceniłem jego wygodę i względną ciszę. W trasie oraz w lekkim terenie, Ranger Platinum wykazał się doskonałym prowadzeniem. Pasażerowie również byli zadowoleni, chwaląc uchwyty, które okazały się przydatne w terenie. Podczas jazdy w trasie, pojazd zachowywał się cicho, a w mieście, mimo nierówności, komfort jazdy był zadowalający – z wyjątkiem większych wybojów, które prostsze zawieszenie nie było w stanie zniwelować. Gdyby nie duże gabaryty, wewnątrz Forda czułbym się jak w SUV-ie z nieco twardszym zawieszeniem. W trasie różnica była praktycznie nieodczuwalna.

Pozostały jeszcze 33 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Krakowski przysmak z automatu. Tak zaczyna się rewolucja na rynku?

Krakowski przysmak z automatu. Tak zaczyna się rewolucja na rynku?

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Aksam po pożarze pracuje już pełną parą. W planach budowa kolejnej dużej hali

Aksam po pożarze pracuje już pełną parą. W planach budowa kolejnej dużej hali

Zobacz również

Krakowski przysmak z automatu. Tak zaczyna się rewolucja na rynku?

Krakowski przysmak z automatu. Tak zaczyna się rewolucja na rynku?

Stulatka spod Krakowa świętowała urodziny. Na uroczystość przybyło ponad sto gości

Stulatka spod Krakowa świętowała urodziny. Na uroczystość przybyło ponad sto gości