Gazownia Nowy Sącz. Oddział Zakładu Gazowniczego w Nowym Sączu
Jeśli przyjdzie nam załatwić jakąkolwiek sprawę w przedsiębiorstwie gazownym, możemy wybrać się do Biura Obsługi Klienta PGNiG przy ulicy Lwowskiej 105 w Nowym Sączu. Placówka otwarta jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-17.00. Jeśli chcemy jedynie uzyskać odpowiedź, na nurtujące nas pytanie lub załatwić niecierpiącą zwłoki sprawę, skorzystajmy z połączenia pod numerem 12-687-46-05. Opinie internautów często podkreślają, że chociaż dojazd do placówki pozostawia wiele do życzenia, to duży parking i miła, kompetenta obsługa pozwala załatwić każdą sprawę w szybkim tempie.
Jak przyłączyć się do sieci gazowej?
Jeśli zastanawiamy się nad przyłączeniem do sieci gazowej, na stronie internetowej znajdziemy wszystkie informacje, jak zrobić to krok po kroku. Odbywa się to za sprawą wniosku złożonego przez klienta, w przedsiębiorstwie gazowym. Określamy warunki przyłączenia do sieci i składamy odpowiedni wniosek. Następnie wnosimy o przyłączenie do sieci gazowej i podpisujemy umowę.
Dostępne na stronie, gotowe już wnioski i kalkulator zużycia gazu, pomoże nam dobrać odpowiednią taryfę i wariant przyłączenia do sieci.
Strona Internetowa Spółki Gazowej
Zanim wybierzemy się do któregokolwiek z punktów warto sprawdzić, czy naszej sprawy nie da załatwić się samodzielnie poprzez stronę internetową polskiej spółki gazownictwa. O ile kwestia nie wymaga naszej obecności, warto podarować sobie ustawianie się w kolejki.
Za pośrednictwem strony internetowej PGNiG możemy zgłosić awarię ( lub pod numer alarmowy 992), zawiadomić o nielegalnym poborze gazu lub znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (zakładka FAQ). Za pomocą witryny możemy także zapoznać się z przydatnymi dokumentami, takimi jak cennik, czy zbiór praw konsumenta.
