https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Iga Świątek trzeci rok z rzędu została najcenniszą kobiecą marką w Polsce. Jej wartość sięga już miliarda złotych. Niespodzianka na podium

Jacek Kmiecik
Trzykrotna królowa Paryża, Iga Świątek po raz trzeci najcennieszą kobiecą marką w Polsce, według „Forbes Woman”
Trzykrotna królowa Paryża, Iga Świątek po raz trzeci najcennieszą kobiecą marką w Polsce, według „Forbes Woman” EPA/PAP
„Forbes Women” ogłosił niedawno, że Iga Świątek już trzeci rok z rzędu jest najcenniejszą kobiecą marką osobistą w Polsce.

W czwartej edycji „Rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce” za 2023 rok magazynu „Forbes” na czele znalazła się Świątek, która zajęła pierwsze miejsce również w 2021 i 2022 roku.

Niezwykły progres wartości marki Igi Świątek

W 2021 roku wizerunek Igi został wyceniony na 85 milionów euro, który w ciągu dwóch lat wzrósł do 220 milionów euro, co stanowi niezwykły progres aż o 135 milionów euro!

„Iga po raz trzeci z rzędu prowadzi w Polsce jako najcenniejsza kobieca marka osobista 2023 roku, według Forbesa! Dwa lata temu jej marka była warta 380 mln zł, a w tym roku jest pierwszą osobą we wszystkich edycjach rankingu wartą blisko miliarda zł (988 mln)” – powiadomił @shetookthem na swoim koncie na Twitterze:

Druga tenisistka wśród najcenniejszych marek w Polsce

Anna Lewandowska, była karateczka i trenerka fitness, a prywatnie żona kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski i napastnika FC Barcelony, Roberta Lewandowskiego, zajęła drugie miejsce w zestawieniu. Jej wizerunek jest wyceniany na 62 miliony euro.

Na podium rankingu najcenniejszych kobiecych marek w Polsce znalazła się też druga aktywna sportsmenka i jednocześnie tenisistka Magda Linette, której wizerunek wyceniono na około 60 mln euro:

Personalne marki Polek coraz silniejsze na świecie

– Tegoroczny ranking udowadnia, że kobiecy sport ma się świetnie, a marki personalne Polek są coraz silniejsze na arenach międzynarodowych. Liderki rankingu budzą sympatię i dla wielu kobiet stanowią ogromną motywację. Ich osiągnięcia są dostrzegane zarówno w kraju, jak i za granicą

– skomentowała zestawienie Izabela Grzechnik, Project Manager for New Research and Development z PSMM Monitoring & More.

Anna Lewandowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Iga Świątek i Magda Gessler – czołowe kobiece marki w Polsce, według „Forbes Woman”
Anna Lewandowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Iga Świątek i Magda Gessler – czołowe kobiece marki w Polsce, według „Forbes Woman” Forbes.pl

Numer 1 na świecie, Świątek, zdobyła dotychczas trzy tytuły w 2023 roku. Po odpadnięciu w czwartej rundzie Australian Open triumfowała w Qatar Open, pokonując w finale Amerykanką Jessicę Pegulę 6:3, 6:0. Następnie wygrała Stuttgart Open, zwyciężając w finale Białorusinkę Arynę Sabalenkę 6:3, 6:4. A w minioną niedzielę obroniła koronę French Open, pokonując w decydującym o mistrzostwie Francji pojedynku Czeszkę Karolinę Muchovą 6:2, 5:7, 6:4 i zdobywając czwarty wielkoszlemowy tytuł w karierze.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Magazyn Gol24: Ostatnia prosta Ekstraklasy i finał Ligi Konfederacji

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Wisła walczy o dobre miejsce przed barażami. Bruk-Bet Termalica już świętuje, ale…

Wisła walczy o dobre miejsce przed barażami. Bruk-Bet Termalica już świętuje, ale…

Będą kolejne zmiany na drodze do Morskiego Oka. Czy zwiększą bezpieczeństwo turystów?

Będą kolejne zmiany na drodze do Morskiego Oka. Czy zwiększą bezpieczeństwo turystów?

Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska