"Podobno o zmierzchu wszystkie koty są szare. Dunder uważał to za osobistą zniewagę. Był bowiem czarny, prawdziwie czarny, a na jego sierści nie znalazłoby się nawet najmniejszej białej łatki. Jak przystało na kota wiedźmy" - tak przedstawia bohatera - kota Dundera, Radek Rak.
To kot z pazurami i temperamentem. Po kociemu wyostrzone zmysły i charakterność to jego znaki rozpoznawcze. Gadający zwierz, kompan nowoczesnej wiedźmy, ma wyjątkowo cięty język, mroczne poczucie humoru i niezwykły – nawet jak na kota – dar do pakowania się w kłopoty.
Niefortunny żart Dundera, który wywołuje lawinę koszmarnych zdarzeń jest też pierwszym kocim skokiem w nieznane. Dunder wyrusza w fascynującą i drapieżnie niebezpieczną podróż, w której w roli losu i przeznaczenia wystąpią… sami czytelnicy i czytelniczki. Jak potoczy się podróż Dundera?
Gra książkowa, zwana też grą paragrafową – bo taką formę Radek Rak nadał swojemu najnowszemu dziełu „Dunder albo kot z zaświatu” – to absolutny unikat i perełka w dorobku utytułowanego autora. To także obietnica zupełnie nowego i pogłębionego czytelniczego doświadczenia. Pod tymi tajemniczymi nazwami kryją się opowieści, pozwalające czytelniczkom i czytelnikom odkrywać dalszy bieg historii, a nawet kształtować ją dzięki własnym decyzjom. Szereg ścieżek narracyjnych sprawia, że rozgrywka za każdym razem stanie się inna. Gry książkowe sprawdzając się jako ciekawa alternatywa dla planszówki lub gry karcianej. A gry paragrafowe mają grupę entuzjastów kształtowania fabuły swoimi decyzjami.
F-35: Najnowsze myśliwce dla polskiego wojska
