To już kolejny unieważniony przetarg ws. organizacji ruchu na ŚDM. Na początku marca do pierwszego przetargu zgłosiła się tylko jedna firma. Zaproponowała kwotę prawie 5 mln zł. Okazało się się jednak, że Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu zabezpieczył na ten cel niecałe 2 mln zł (a i tak wcześniej planowano 1,5 mln zł). Przetarg został więc unieważniony.
Teraz sytuacja jest podobna. Zadania w przetargu podzielono na cztery części - oznakowanie parkingów, tablice prowadzące dla pieszych, buspasy dla komunikacji miejskiej oraz oznakowanie stref ograniczonego ruchu wraz z trasami przejazdu. Dla pierwszych trzech udało się znaleźć wykonawców, ale dla najważniejszego, czyli szczegółowej organizacji ruchu, już nie.
Zgłosiły się dwie firmy, jedna zaproponowała cenę 6 mln zł, która znów okazała się za duża, a druga 2 mln zł. Po pewnym czasie okazało się, że jednak nie doszacowała swoich wyliczeń i stwierdziła, że nie podejmie się zadania. Przetarg w ostatniej części więc unieważniono.
Nie wiadomo, kiedy zostanie rozpisany kolejny.