Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad pod koniec kwietnia ubiegłego roku rozstrzygnęła przetarg na kontynuację budowy odcinka Widoma-Kraków. Wybrana została druga pod względem ceny oferta konsorcjum Gülermak i Mosty Łódź, za ponad półtora miliarda złotych. To samo konsorcjum buduje północną obwodnicę, a Gülermak (tym razem w konsorcjum z inną firmą) projektuje i ma zbudować nową linię tramwajową do Mistrzejowic.
Chodzi o 18,3-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej pomiędzy węzłami Kraków Nowa Huta i Widoma. Dla Krakowa, oprócz samego połączenia w stronę Warszawy, oznacza to również połączenie z budowaną już północną obwodnicą miasta oraz długo wyczekiwaną przebudowę ulicy Kocmyrzowskiej.
- To była najbrzydsza ulica Krakowa. Pamiętacie jeszcze jak wyglądała?
- Malowniczy zakątek pod Krakowem: zamek, jezioro z zaporą i piękne drewniane chaty
- Chcesz zaoszczędzić? Wyjmij te urządzenia z gniazdka
- Horoskop jesienno-zimowy dla wszystkich znaków zodiaku
- Emerytury w październiku 2022. Takie przelewy będą dostawać emeryci po zmianach
- Najpopularniejsze imiona w tym roku w Krakowie. TOP 10 dla chłopców i dla dziewczynek
Nie będzie podwyżek ani dodatkowych benefitów dla pracowników
