Cracovia jest kolejnym klubem, który proponuje miastu reklamę na strojach swoich zawodników. Przypomnijmy, że z pakietem promocyjnym do gminy wystąpiła też Wisła Kraków, która poprzez promowanie miasta (wycenione na 2,4 mln zł rocznie - przez trzy lata) chce spłacić dług za wynajem stadionu wynoszący 4,8 mln zł.
"Logo miasta umieszczone na tylnej części koszulek piłkarzy oraz reklama miasta stanowiłyby dla państwa znakomitą okazję do promocji Krakowa i regionu nie tylko w Polsce, ale również w Europie" - zaznaczył wiceprezes Cracovii Jakub Tabisz w piśmie do prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego.
Kraków. Czy miasto chce zakopać Wisłę?
Całkowity koszt oferty władze Cracovii wyceniły na 2 mln zł netto. W jej ramach miasto mogłoby się także reklamować na stadionie i lodowisku podczas meczów Cracovii, a także w trakcie tych imprez na lodzie, bandach LED, stoiskach reklamowych, poprzez emisję spotów reklamowych. Cracovia jest też gotowa reklamować miasto na bilbordach, plakatach, ulotkach, stronie internetowej oraz w kanałach social media.
Oto piłkarze, którzy mogą zostać w Cracovii na dłużej. Ich k...
- Piękne oblicze żużla. Oto zjawiskowe podprowadzające ZDJĘCIA
- Oceniamy piłkarzy Wisły Kraków za sezon 2018/2019
- Poznaj siatkarki reprezentacji Polski [ZDJĘCIA]
- Co za mikst! Kuba Błaszczykowski w parze z Isią Radwańską
- Janusz Filipiak: Zaczynamy działać na bogato!
- Kibice na meczu Cracovii. Rekord frekwencji i gorąca atmosfera
WIDEO: Krótki wywiad. W Krakowie stają domki dla owadów
