https://gazetakrakowska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kraków. Jest porozumienie i remontują ul. Prądnicką pod wiaduktem kolejowym [ZDJĘCIA]

Piotr Tymczak
Trwają roboty drogowe związane z remontem nawierzchni ul. Prądnickiej pod wiaduktem kolejowym.
Trwają roboty drogowe związane z remontem nawierzchni ul. Prądnickiej pod wiaduktem kolejowym. Joanna Urbaniec
Trwają roboty drogowe związane z remontem nawierzchni ul. Prądnickiej pod wiaduktem kolejowym. Prace powinny zakończyć się w maju 2021 r.

FLESZ - 5 filarów Krajowego Planu Odbudowy

PKP Polskie Linie Kolejowe wspólnie z przedstawicielami samorządu, zdecydowały, że pod wiaduktem zostanie odtworzona nawierzchnia według pierwotnie przygotowanego projektu. Prace przy pierwszej połowie obiektu już się rozpoczęły i zakończą się w połowie kwietnia. Druga połowa będzie gotowa za ok. 3-4 tygodnie później

- informuje Piotr Hamarnik z PKP PLK.

Trwa rozbudowa al. 29 Listopada w Krakowie. W ramach inwestycji zostały ostatnie wyburzenia. Niedługo rozpoczną się zasadnicze prace związane z budową nowej drogi.

Kraków. Rozbudowa al. 29 Listopada: Kończą wyburzenia, zaczy...

Przypomnijmy, że prace związane z przebudową wiaduktu kolejowego nad ul. Prądnicką już się zakończyły. Mimo tego kierowcy pod tym obiektem jeżdżą po wertepach, bowiem nie położono tam nowego asfaltu. W tej kwestii długo nie dochodziło do uzgodnień między PKP a miejskimi specjalistami od dróg.

Okazało się, że w trakcie modernizacji wiaduktu przedstawiciele samorządu zaproponowali inny podział przestrzeni, niż ten, który był wcześniej uzgodniony - wykonawcy mieli odtworzyć stan sprzed inwestycji. Analiza nowego pomysłu wykazała, że jego pełna realizacja wymaga zmian w projekcie i pozwoleniu na budowę.

Pierwotny plan był taki, by odtworzyć poprzedni stan, czyli jezdnię z chodnikiem w stronę centrum i jezdnię z chodnikiem w stronę Krowodrzy Górki pod drugą częścią wiaduktu. W urzędzie powstała jednak inna wizja - budowy dwóch jezdni w obu kierunkach pod jedną częścią wiaduktu, a pod drugą - chodnika i drogi dla rowerów.

Teraz zdecydowano, że pod wiaduktem zostanie odtworzona nawierzchnia według pierwotnie przygotowanego projektu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

I nie zapomnijcie o tych dziurach do Wrocławskiej jakie są. Jezdnia to nie tor przeszkód choć tak to rozumie ZDM sądząc po tfórczości.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska