FLESZ - Ford zamierza produkować wyłącznie auta elektryczne
Odkąd zamontowano światła nie można płynnie przejechać w kierunku mostu, którym w ramach obwodnicy można dojechać do Nowej Huty. Światła utrudniają ruch na tym skrzyżowaniu. Tworzą się korki
- narzekają kierowcy.
Kraków. Bolidy ścigały się dużą prędkością na ulicach w cent...
Co na to Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad? - Zamontowano sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu ul. Śliwiaka - Trakt Papieski - łącznica węzła S7 Kraków Przewóz z uwagi na liczne zdarzenia drogowe, które miały miejsce w ostatnich 24 miesiącach. Docierały do nas także głosy, że powinna być sygnalizacja świetlna. Przeprowadzono więc ocenę konieczności zastosowania sygnalizacji świetlnej i otrzymano wynik 194 pkt (dla sumy punktów większej niż 100 można przyjąć, że analizowane czynniki uzasadniają potrzebę zastosowania sygnalizacji świetlnej), stąd podjęcie takiej decyzji - wyjaśnia Iwona Mikrut z krakowskiego oddziału GDDKiA.
Podkreśla przy tym, że budowa sygnalizacji świetlnej przyczyniła się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprawiła się czytelność organizacji ruchu na tym skrzyżowaniu, bez konieczności korekty geometrii układu drogowego. - Jednak wprowadzenie sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu wpływa na pogorszenie jego przepustowości. Biorąc pod uwagę duże prędkości na drodze ekspresowej musieliśmy ograniczyć prawdopodobieństwo powstania kolejki do świateł na ciągu głównym S7, do minimum i odbyło się to kosztem pozostałych wlotów. Z naszych obserwacji wynika jednak, że korki na wlotach tworzą się tylko w godzinach szczytu - dodaje Iwona Mikrut.
- Tego nie wolno robić w bloku! Grill, czy "dymek" na balkonie to dopiero początek
- Te rasy psów są najmądrzejsze. Chcesz nauczyć psa sztuczek? Wybierz którąś z tych ras
- Kto nie może wziąć ślubu kościelnego? Oto przypadki, gdy ksiądz odmówi narzeczonym
- Pseudografficiarze niszczą Kraków. Czy to również efekt pandemii? [ZDJĘCIA]
- Nowa lista leków refundowanych. Najwięcej zmian dla pacjentów onkologicznych
