FLESZ - Omikron – na te objawy musisz szczególnie uważać

Warto podkreślić, że dzięki takim właśnie projektom oraz zakupom nowych tramwajów już ponad 77 proc. całej floty to wagony z niską podłogą, a prawie 60 proc. posiada klimatyzację. Do wymiany pozostało już tylko 45 wagonów E1, 36 wagonów c3 oraz 25 pociągów złożonych z wagonów 105Na, które są wysokopodłogowe. W dużej części te wagony zostaną wycofane po zakończeniu dostaw 60 nowych Lajkoników w latach 2022-2023.
Przypomnijmy, że wagony GT8 rozpoczęły pracę na krakowskich ulicach jesienią 2009 roku. Mają długość ponad 26 m i ważą niemal 50 ton. Jednocześnie mogą przewieźć prawie 200 pasażerów. Zostały zbudowane przez firmę Duewag dla przedsiębiorstwa Rheinbahn z Düsseldorfu, a po latach pracy zostały odkupione przez MPK, a następie zdecydowano się na ich modernizację. Pierwszą próbę unowocześnienia podjęto w 2014 roku, a od 2017 roku systematycznie, według przyjętego schematu, dostosowywano je do oczekiwań pasażerów, w tym tych z ograniczoną mobilnością.
- Kiełbasa swojska, pieczona szynka, wędzony boczek prosto od rolnika. Drogo?
- Te znaki zodiaku w 2022 roku czekają wielkie zmiany!
- Wielka aukcja 44 aut odholowanych z ulic. Wiemy, ile zarobiło miasto
- Budowa trasy S7. Odcinek Widoma - Kraków zaczyna nabierać kształtów
- Najwięksi płatnicy podatku dochodowego w Krakowie. TOP 30 FIRM 2021