FLESZ - Kolejne obostrzenia ogłoszone przez rząd
- Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo pasażerów, dlatego zależy nam na ograniczeniu bezpośrednich wizyt i kontaktów w Punktach Sprzedaży Biletów. Zachęcamy wszystkich pasażerów do korzystania z możliwości zakupu biletów przez internet, aplikacje mobilne lub automaty biletowe - argumentują w MPK.
I apelują, aby z otwartego PSB przy ul. Podwale 3/5 korzystały wyłącznie te osoby, których sprawy nie mogą być obecnie zrealizowane przez internet (dotyczy m.in. osób wnioskujących o wydanie lub przedłużenie uprawnień Karty Krakowskiej z tytułu płacenia podatków w Krakowie oraz osób kupujących bilety specjalne).
PSB przy ul. Podwale 3/5 będzie działał zgodnie z obowiązującymi restrykcyjnymi zasadami sanitarnymi:
- w punkcie będą otwarte trzy stanowiska
- w środku będą mogły przebywać jednocześnie maksymalnie trzy osoby
- po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
- obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
- osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
- w czasie godzin otwarcia punktu są przewidziane przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia
W sprawach związanymi z biletami MPK prosi o kontakt telefoniczny lub mailowy:
- Infolinia MPK SA w Krakowie – 12 19 150
- Infolinia Karty Krakowskiej – 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 20.00
- Reklamacje – [email protected]
Kraków. Zaprezentowano dwa nowe najmniejsze autobusy MPK [ZDJĘCIA]
W związku z ograniczeniem w funkcjonowaniu PSB MPK informuje, że:
- zwroty biletów okresowych zapisanych na nośnikach mobilnych można wykonać samodzielnie – aplikacje są wyposażone w taką funkcjonalność (w przypadku posiadania pytań o mKKM prosimy o kontakt z infolinią - 12 19 150, w przypadku pytań o mKK prosimy o kontakt z infolinią - 12 254 14 00).
- osoby posiadające bilety okresowe zapisane na nośniku plastikowym będą mogły również zwrócić bilet wysyłając kartę plastikową drogą pocztową (rekomendujemy list polecony) na adres: MPK SA w Krakowie, ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków
Ważne, aby pamiętać o jednoczesnym wysłaniu informacji o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze.
W przypadku wysłania do MPK SA karty plastikowej, klient może złożyć również pisemną dyspozycję o odesłaniu karty plastikowej z anulowanym biletem wraz z podaniem adresu korespondencyjnego. W takim przypadku karta zostanie wysłana drogą pocztową, listem poleconym na wskazany adres. W razie braku takiej dyspozycji karta będzie do odbioru osobistego w Punkcie Sprzedaży Biletów, przy ul Podwale 3/5
Zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy nastąpi za okres od daty stempla pocztowego do dnia upływu ważności biletu. Należy pamiętać, że zgodnie z uchwałą Rady Miasta Krakowa zwrotu biletu można dokonać na minimum 16 dni przed upływem jego ważności.
Zgodnie z uchwałą Rady Miasta Krakowa nie ma możliwości: zawieszenia, zamrożenia i zmiany daty ważności zakupionego już biletu okresowego.
Osoby składające wnioski o wydanie uprawnień Karty Krakowskiej MPK zachęca do zrobienia tego przez internet - na stronie www.kk.krakow.pl i wybór nośnika mobilnego.
Osoby, które potrzebują uzyskać fakturę za zakupiony bilet mogą to zrobić przez internet – wystarczy wysłać taki wniosek na adres [email protected]
Na wymianę biletów papierowych z nieaktualnej taryfy na nowe bilety jest jeszcze bardzo dużo czasu – można to zrobić do końca lipca 2021 roku.
- Te ZNAKI ZODIAKU będą obrzydliwie BOGATE
- Kto nie może wziąć ślubu kościelnego? Oto przypadki, gdy ksiądz odmówi narzeczonym
- Pod Krakowem powstaje niesamowity kościół w kształcie... korony!
- Celebryci pokochali śluby w górach! Zobaczcie kto i gdzie się żenił
- Budowa nowego odcinka S7 na północ od Krakowa. Koniec prac coraz bliżej
