Tramwaje linii muzealnej będą kursować na dwóch trasach - z Muzeum Inżynierii Miejskiej do Cichego Kącika i do kopca Wandy w Nowej Hucie.
Obie linie obsłużą zabytkowe wagony z różnych okresów, począwszy od najstarszego silnikowego typu SN1 z 1912 roku, poprzez wagony typu LH, SN2, N, 102N, a skończywszy na tramwaju 102Na, wyprodukowanym w 1970 roku.
50-minutowa trasa do Nowej Huty jest bardzo atrakcyjna. Podczas wycieczki na kopiec Wandy o mijanych po drodze zabytkowych obiektach i ciekawostkach będzie opowiadał przewodnik.
Przy samym kopcu przewidziana jest przerwa na jego zwiedzanie. Opłaty za przejazd zabytkami są takie same jak za kurs zwykłym tramwajem.
Artykuły, za które warto zapłacić! Sprawdź i przeczytaj
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
"Gazeta Krakowska" na Twitterze i Google+