Jedną z takich osób jest prof. Paulina Kramarz z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Powinno to być tak robione, jak na przykład robi się to w Wiedniu. To znaczy najpierw się buduje komunikację miejską, a dopiero później się buduje wokół tej komunikacji miejskiej osiedle. No bo właściwie trudno się dziwić, na przykład młodym małżeństwom z dwójką dzieci, że każde, ojciec i matka ma samochód, bo nie są w stanie w inny sposób zatroszczyć się o to, żeby dziecko dotarło do szkoły i do przedszkola, których na takich osiedlach nie ma. No więc do tego wszystkiego, czasem ustawia się w konflikcie osoby dbające o zieleń w Krakowie, w opozycji do kierowców, w opozycji na przykład do osób, które nie posiadają mieszkań, ponieważ nie ma właśnie takiej całościowej wizji rozwoju miasta. - mówi prof. Kramarz.
Obejrzyjcie, co jeszcze ma do powiedzenia:
- Zdjęcia Krakowa przed II wojną światową. Tak wyglądało życie codzienne mieszkańców
- Ohydztwa, które kazali nam jeść w dzieciństwie. Pamiętacie?
- Szkieletor zmieni się nie do poznania [ZDJĘCIA]
- Imponująca budowa zakopianki, wkrótce nią pojedziemy!
- W te miejsca polecisz z Krakowa za mniej niż 100 zł
- Kolejki do lekarzy. Tyle poczekasz na wizytę, badanie i operacje w Małopolsce
