https://gazetakrakowska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Nowy Sącz. Sądeckie Wodociągi wysyłają alarmowe smsy do klientów. Każdy może zamówić sobie taką usługę

Tatiana Biela
W ciągu ostatnich dwóch lat spółce Sądeckie Wodociągi udało się uchronić prawie 400 klientów przed zapłaceniem wysokich rachunków za wodę. A wszystko to dzięki usłudze smsowej, zawierającej informację o ponadnormatywnym zużyciu wody. - Tylko w tym roku wysłaliśmy ponad 100 takich smsowych alarmów - mówi Tadeusz Frączek, prezes spółki Sądeckie Wodociągi.

FLESZ - Rosja bombarduje ukraińskie miasta. Coraz więcej ofiar

od 16 lat

Jak wyjaśnia Tadeusz Frączek, problemy z wysokimi rachunkami mogą być związane z awarią w instalacji wewnętrznej, która powoduje niekontrolowany wyciek wody.

- Często klient nie ma świadomości o awarii. Każdy metr sześcienny wody to koszt 8,04 zł brutto (bez dopłaty z gminy). Przez wadę instalacji wewnętrznej rachunek może wzrosnąć nawet kilkakrotnie - mówi.

Taka sytuacja przytrafiła się jednemu z klientów spółki, który otrzymał rachunek w wysokości kilkunastu tysięcy złotych.

- Nie miał on niestety zainstalowanej usługi bezpłatnego wysyłania SMS-ów, która uchroniłaby go przed tym niepotrzebnym wydatkiem - wyjaśnia.

Dlatego spółka zachęca swoich klientów do utworzenia indywidualnego konta na platformie e - BOK i wyrażenia zgody na przesyłanie wiadomości sms informujących o ponadnormatywnym zużyciu wody.

- Dzięki usłudze klient ma także dostęp do swoich rozliczeń i jest na bieżąco z informacjami o awariach i modernizacjach sieci wodociągowej prowadzonych przez spółkę - tłumaczy prezes Sądeckich Wodociągów.

Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska