Peter Paul Adriaansen nowym członkiem zarządu Philip Morris Polska

.
Peter Paul Adriaansen został Członkiem Zarządu i Dyrektorem ds. HR Philip Morris Polska i Kraje Bałtyckie. Zastąpił na tym stanowisku Anne Oppenheim, która wróciła do centrali PMI w Lozannie.

Peter Paul Adriaansen posiada prawie 30-letnie doświadczenie w obszarze HR. Swoją karierę zaczynał w połowie lat 80-tych w Holandii w branży chemicznej. Do Philip Morris dołączył w 1996 r. jako menedżer ds. rozwoju kadry. Jak podkreśla, zdecydował się na ten ruch z uwagi na opinię PM jako profesjonalnej organizacji oraz możliwości międzynarodowej kariery i wszechstronnego rozwoju, jaką daje ten koncern.

Dzięki indywidualnym, starannie tworzonym programom rozwojowym (które są standardem w Philip Morris), a także kulturze firmy opartej na dawaniu feedbacku, Peter-Paul regularnie awansował i zdobywał cenne międzykulturowe doświadczenie. Był m.in. menedżerem ds. rozwoju pracowników w fabryce PM w Bergen Op Zoom (Holandia), dyrektorem HR na Czechy i Słowację, kierował działem HR w Szwajcarii, był również Dyrektorem ds. HR na Niemcy i Austrię, a później także na Holandię. Na początku lutego br. przeniósł się do Warszawy, gdzie będzie odpowiadał m.in. za rozwój organizacji i relacje pracownicze w Polsce i Krajach Bałtyckich.

„Cieszę się, że dołączam do Philip Morris Polska, profesjonalnej organizacji, w której jak pokazują liczne przykłady, można zrobić imponującą międzynarodową karierę. Wiele osób z globalnego tzw. „senior managementu” Philip Morris International ma polski paszport i pracowało w krakowskim czy warszawskim biurze Philip Morris. Philip Morris jest postrzegany jako atrakcyjny, stabilny pracodawca. Mamy ciekawe propozycje pracy i międzyfunkcyjne programy rozwojowe (w Polsce i za granicą) zarówno dla świeżo upieczonych absolwentów, jak również menedżerów z długoletnim stażem. W 2014 r. PM zatrudnił w Polsce 500 osób, a do naszej firmy wpłynęło ok. 16 tys. aplikacji o pracę. To dużo, ale będę pracował nad tym, by Philip Morris dalej wzmacniał swoją pozycję czołowego pracodawcy w Polsce” – podkreśla Peter-Paul Adriaansen.

Peter-Paul Adriaansen jest absolwentem Uniwersytetu w Twente (Holandia). Jest żonaty, ma 3 dzieci. Uwielbia literaturę oraz jak na typowego Holendra przystało, jazdę na rowerze.

Philip Morris w Polsce
Philip Morris jest największą firmą tytoniową w Polsce, z udziałem w rynku sprzedaży wyrobów tytoniowych wynoszącym ok. 39% (źródło: Nielsen, grudzień 2014) oraz jednym z największych pracodawców, zatrudniającym ponad 3000 pracowników na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzi firma odpowiadająca za sprzedaż, marketing i dystrybucję produktów, nowoczesna fabryka, przetwórnia tytoniu oraz europejskie centrum usług wspólnych w Krakowie, które zapewnia obsługę finansów, IT, HR i procesów zakupowych dla większości naszych spółek w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Firma współpracuje z ponad 4000 plantatorów tytoniu w Polsce. Zgodnie z prestiżowymi rankingami (np. Lista 500 Rzeczpospolitej czy Lista 500 Polityki) należy do elitarnej grupy 20 wiodących firm działających w naszym kraju. Fabryka Philip Morris w Krakowie jest jedną z najnowocześniejszych i największych w Europie. Na przestrzeni ostatnich 10-ciu lat wielkość produkcji papierosów w fabryce wzrosła z 30 mld do ponad 50 mld sztuk papierosów rocznie i dalej się zwiększa. Obecnie ok. 70 proc produkcji krakowskiej fabryki trafia na eksport. Produkty z Krakowa sprzedawane są na ponad 70 rynkach na całym świecie, również na tych najbardziej wymagających pod względem jakości. W 2013 r. rozpoczął się kolejny proces inwestycyjny, którego celem jest zwiększenie mocy produkcyjnej krakowskiej fabryki. Do tej pory Philip Morris zainwestował w Polsce ponad 500 mln USD. Philip Morris w Polsce został uhonorowany tytułem Top Employer 2014.

Więcej informacji o Philip Morris w Polsce dostępnych jest na stronie www.philipmorris.pl.

Philip Morris International Inc.
Philip Morris International Inc. (PMI) jest wiodącą międzynarodową firmą tytoniową. W swoim portfolio ma 7 z 15 najlepiej sprzedających się marek papierosów na świecie. PMI sprzedaje swoje produkty na ponad 180 rynkach. Firma miała w 2013 roku 15,7% udziału w międzynarodowym rynku papierosów poza USA, lub 28,3% wyłączając Chiny i USA.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.pmi.com.

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie