NFZ - Małopolski Oddział Wojewódzki, nowa siedziba ul.Wadowicka 8W from Polska Press Grupa on Vimeo.
Nowa Sala Obsługi Klienta, nowe możliwości
- Podnoszenie standardu obsługi bezpośredniej jest jednym z priorytetów naszych działań. W ciągu roku obsługujemy kilkaset tysięcy osób, które szukają informacji o zasadach funkcjonowania systemu ochrony zdrowia, chcą wyrobić Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego czy wyjechać do sanatorium.
Dzięki nowej przestrzeni możemy ich sprawy załatwić szybciej i w bardziej komfortowych warunkach. Nowa przestrzeń daje nam również możliwość poszerzania naszej oferty np. w zakresie profilaktyki – mówi Elżbieta Fryźlewicz-Chrapisińska, dyrektor Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie.
Sala Obsługi Klienta, która dotychczas funkcjonowała w budynku przy ul. Batorego 24, została przeniesiona do biurowca przy ul. Wadowickiej 8W. W nowym miejscu pracownicy małopolskiego NFZ i odwiedzających ich pacjenci mają do dyspozycji czterokrotnie większą przestrzeń.
Na ponad 400 mkw. powstało aż 19 odpowiednio wydzielonych stanowisk bezpośredniej obsługi. Jest również duża i wygodna poczekalnia, specjalny kącik dla dzieci oraz matki karmiącej, a także stanowisko komputerowe, biletomat i system informowania o zajmowanym miejscu w kolejce. Nowe miejsce – co warto podkreślić - zostało w pełni przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Sala Obsługi Klienta MOW NFZ na Wadowickiej 8W oferuje:
- 19 stanowisk obsługi bezpośredniej
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- kącik dla dzieci i matki karmiącej
- badania profilaktyczne i porady ekspertów
- możliwość umówienia spotkania przez internet
Wygodny i bezpieczny dojazd do Sali Obsługi Klienta NFZ
Do nowej Sali Obsługi Klienta można teraz w komfortowy sposób dotrzeć komunikacją miejską – w pobliżu ul. Wadowickiej 8W znajduje się przystanek tramwajowy: Rzemieślnicza oraz przystanek autobusowy: Rondo Matecznego. Przed budynkiem przygotowano także specjalne miejsca parkingowe dla pacjentów (przy ul. Batorego ich nie było).
W związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się koronawirusa, dla bezpieczeństwa Małopolan, obecnie wszystkie wizyty w Sali Obsługi Klienta odbywają się z zachowaniem ścisłego reżimu sanitarnego. Do Sali Obsługi Klienta są wpuszczane jedynie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem, po zdezynfekowaniu rąk. Przy każdym stanowisku może przebywać tylko jedna osoba, a przyjmowani są jedynie ci pacjenci, którzy wcześniej umówią wizytę za pośrednictwem internetu.
Aktualne informacje dotyczące pracy Sali Obsługi Klienta i zakresu obsługi można znaleźć na stronie internetowej MOW NFZ. Umawianie wizyt w SOK jest możliwe za pośrednictwem specjalnego systemu internetowej rejestracji. Żeby skorzystać z tego rozwiązania, wystarczy wskazać rodzaj sprawy, jaką chcemy załatwić oraz wybrać dogodny termin wizyty.
Zakres i zasady pracy Sali Obsługi Klienta: www.nfz-krakow.ple
