Deszczówka zatruta na całej planecie

Nowe rondo turbinowe zbudowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddział małopolski. Rondo powstało na skrzyżowaniach z: ul. Skotnicką w Krakowie, Krakowską w Skawinie oraz obwodnicą Skawiny. Właśnie przez fragment obwodnicy wytyczono na czas inwestycji objazd do Skawiny.
- Po udostępnieniu do ruchu nowego ronda będą jeszcze prowadzone prace porządkowe i likwidacja zaplecza budowy, które nie będą miały wpływu na ruch – uprzedza Iwona Mikrut, główny specjalistka ds. komunikacji społecznej w GDDKiA.
Zdaniem wielu kierowców nowe rondo turbinowe tylko trochę ułatwi im życie. Uważają, że nadal będą stać w wielokilometrowych korkach, zwłaszcza w godzinach szczytu na ul. Skotnickiej w Krakowie by dojechać do Skawiny i w kierunku Oświęcimia.
Najlepszym rozwiązaniem byłaby planowana już dawno przez miasto Kraków budowa ronda przy zjeździe z autostrady A4.
Iwona Mikrut wymienia zadania, jakie obejmowała ta inwestycja, m.in. przebudowę skrzyżowań z obwodnicą Skawiny, z ulicami Krakowską i Skotnicką oraz Wapowskiego.
Wybudowana została nowa droga gminna, ciągi dla pieszych i rowerzystów, zjazdy indywidualne, trzy zatoki autobusowe, przystanki komunikacji autobusowej. Powstały wszystkie sieci podziemne, system odwodnieniowy, oświetlenie uliczne.
Budowa kosztowała ponad 9 mln zł.
- To oni tworzyli niezwykły koloryt krakowskich ulic i placów. Pamiętacie ich?
- Oto najbogatsze i najbiedniejsze gminy Małopolski. Jedna zwraca szczególną uwagę!
- Niezwykła wieś z Małopolski znów jest gwiazdą internetu
- Pod Krakowem dobiega końca budowa... hinduskiej świątyni
- 15 objawów, które świadczą o tym, że możesz być zakażony nowym subwariantem Omikronu