- Naszym celem jest pozyskanie solidnego partnera wizerunkowego i biznesowego, z którym będziemy mogli współpracować na rzecz utrzymania pozycji lidera krakowskiej areny w Polsce. Naszą ambicją jest wzmacnianie pozycji i marki obiektu w Europie i na świecie – mówi Małgorzata Marcińska, Prezes Zarządu ARM S.A. - Ze swojej strony gwarantujemy współpracę z doświadczonym zespołem ludzi, którzy specjalizują się w zarządzaniu najnowocześniejszym obiektem sportowo-widowiskowym oraz pozyskiwaniu największych imprez i eventów w kraju – dodaje Marcińska.
Spółka dodaje, żę od 2015 roku pokrywa koszty eksploatacji obiektu uzyskiwanymi przychodami i co roku wykazuje zysk operacyjny EBITDA. Pytanie czy równocześnie potrafi zebrać pieniądze na przyszłe remonty kosztowanego obiektu. Hali wyrosła też konkurencja w innych miastach. Ponadto jej otoczenie zmienia się, powstają osiedla, które powoli przysłaniają obiekt. A to może nie służyć poszukiwaniom sponsora.
Wybór firmy Tauron na sponsora był owiany wielką tajemnicą, co rodziło wiele domysłów i niejasności.
ARM podaje:
Prawa sponsora:
"Krakowska arena daje bardzo rozbudowane możliwości wizerunkowej ekspozycji marki. Nazwa sponsora jest prezentowana jednocześnie tysiącom osób na różnych etapach realizacji każdego wydarzenia. Sponsor otrzymuje prawo do ekspozycji nazwy wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
Poza połączeniem nazwy firmy z nazwą obiektu, sponsor otrzymuje prawo do współtworzenia logotypu z uwzględnieniem własnej marki. Nowa marka ma wpływ na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej obiektu. W efekcie tych działań powstaje nowa wspólna marka obiektu oraz sponsora.
Ilość i ranga wydarzeń organizowanych w krakowskiej arenie gwarantuje sponsorowi obecność w mediach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Według Instytutu Monitoringu Mediów liczba publikacji w polskich mediach w samym 2018 roku wyniosła ponad 21 tys., czyli średnio 60 dziennie. ARM S.A. realizuje również kampanie promocyjne obiektu w mediach branżowych polskich i zagranicznych. Nazwa obiektu pojawia się na materiałach promujących wydarzenia odbywające się w arenie przygotowywanych przez ich organizatorów. Do wymagań sponsora w zakresie nazwy i elementów graficznych dostosowywana jest strona internetowa obiektu oraz wszelkie materiały promocyjne.
Warunki konkursu:
Ogłoszony przez ARM S.A. konkurs ma na celu pozyskanie sponsora tytularnego hali widowiskowo-sportowej w Krakowie na okres co najmniej trzech lat.
Konkurs jest dwuetapowy. Pierwszy etap, po złożeniu pisemnego zgłoszenia, obejmuje rozmowy z podmiotami zainteresowanymi sponsorowaniem areny. Celem rozmów jest m.in. zapoznanie potencjalnych sponsorów ze specyfiką obiektu oraz poznanie oczekiwań co do charakteru i zakresu wzajemnych świadczeń w ramach umowy sponsorskiej.
Drugi etap konkursu obejmie składanie ofert przez jego uczestników, wybór najkorzystniejszej oferty oraz negocjacje z wyłonionym partnerem. ARM S.A. planuje ogłoszenie drugiego etapu konkursu przed wakacjami 2019 roku.
Udział w pierwszym etapie postępowania nie jest warunkiem udziału w drugim etapie.
Chęć uczestnictwa w pierwszym etapie konkursu można zgłosić pisemnie na adres Agencji Rozwoju Miasta S.A. (ul. Stanisława Lema 7, 31-571 Kraków) lub mailowo na adres [email protected], w terminie do 23 kwietnia 2019 roku.
W razie dodatkowych pytań zespół ARM S.A. udzieli wszelkich niezbędnych informacji."
POLECAMY - KONIECZNIE SPRAWDŹ:
WIDEO: Krótki wywiad: kto czym zarządza po rozpadzie ZIKiT-u”
Autor: Joanna Urbaniec
