Globalna zmiana nazwy to kolejny krok w procesie rozwoju – zapewnia producent. W minionym miesiącu utworzona została spółka Beko Europe, a także doszło do przejęcia działalności marki Whirlpool na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej. W ręce Turków trafiły trzy polskie zakłady AGD należące wcześniej do Amerykanów. Nowi właściciele na razie nie zmieniają przejętej przez Whirlpool kadry, dystansując się od globalnych zwolnień amerykańskiego kontrahenta. Nie należy się też obawiać zmiany nazwy.
Intensywny rozwój w ciągu ostatnich dwóch dekad znacząco wpłynął na pozycję grupy na rynkach międzynarodowych, czyniąc ją jednym z liderów branży AGD. Stworzenie marki parasolowej umożliwi jeszcze większy, globalny postęp oraz wzmocni zaufanie i lojalność klientów wobec produktów w portfolio firmy – twierdzi gigant znad Bosforu.
Zmianie ulega również identyfikacja wizualna. Powstało nowe logo korporacyjne, trwa proces unifikacji nazwy. Turcy chwalą się stworzeniem marki parasolowej, która umożliwi im globalną ekspansję.
- W ciągu ostatnich dziesięciu lat wyznaczaliśmy ambitne cele i konsekwentnie dążyliśmy do ich realizacji. Skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na wzroście, transformacji branży i dostarczaniu najlepszych wartości naszym konsumentom, klientom, pracownikom i akcjonariuszom. Dziś, jako Beko wkraczamy w kolejny, ekscytujący rozdział, skupiając się na zrównoważonych innowacjach. Chcemy dostarczać zaawansowane technologie, które zmotywują konsumentów do prowadzenia jeszcze bardziej przyjaznego środowisku stylu życia – mówi Hakan Bulgurlu, CEO Beko.
