Jego walory smakowe mogli poznać nie tylko uczestnicy biegów, ale i goście przybyli na inne imprezy organizowane w niedzielę. - Specjalnie na sportowy weekend, a zwłaszcza na Maraton Beskid Niski przygotowaliśmy nasz nowy produkt. Pierwsza seria promocyjna była o smaku grejpfrutowym. Napój cieszył się wyjątkową popularnością wśród biegaczy. Będziemy produkować także napój izotoniczny o innych smakach - poinformował nas Wacław Furmanek, prezes zarządu.
Napój rozchodził się jak przysłowiowe ciepłe bułeczki. Gratisowo w pakietach startowych dostali go wszyscy zawodnicy. Dodatkowo był on wydawany w punktach żywieniowych oraz na mecie w Parku Zdrojowym. - To trafiony pomysł i miły prezent ze strony Uzdrowiska Wysowa. Z napojów izotonicznych korzystamy bardzo często, a teraz będziemy mieć swój lokalny produkt i to cieszy najbardziej - powiedzieli nam nasi biegacze.