Zakopianka. Jak było pięć lat temu, jak jest teraz?
Budowa zakopianki na raty. Dwa odcinki oddane
Wartość całkowita kontraktu S7 Lubień – Rabka Zdrój wynosi 2 mld 471 mln 380 tys. zł, z czego dofinansowanie z Unii Europejskiej to kwota 1 mld 322 mln 400 tys. zł.
We wrześniu 2019 roku do użytku oddano odcinek Skomielna Biała - Rabka Zdrój.
Kilka miesięcy później - w grudniu 2019 roku dla kierowców udostępniono lewą jezdnię odcinka Lubień - Naprawa dla ruchu w obu kierunkach. Prace na drugiej nitce zostały wstrzymane z uwagi na kłopoty wykonawcy. 30 listopada 2021 roku otwarto prawą jezdnię. Trwają jeszcze prace wykonywane poza jezdnią, m.in. roboty ziemne i melioracyjne pod obiektami inżynierskimi.
Środkowy odcinek inwestycji, tj. tunel w masywie Lubonia (Naprawa - Skomielna Biała) jest nadal realizowany. Jego ukończenie jest opóźnione, kierowcy muszą omijać więc ten odcinek, zjeżdżając na tzw. starą zakopiankę.

Budowa zakopianki na odcinku Rdzawka - Nowy Targ. Potężne es...
- Blok jak zamek w Krakowie! "Najoryginalniejszy" w mieście! Kto jeszcze nie widział?
- Bierzemy je na potęgę! Oto efekty uboczne popularnych leków bez recepty.
- Zatopione Skawce. Wieś na dnie Jeziora Mucharskiego
- Te znaki zodiaku to najlepsze żony
- Z aptek zniknęło kilkanaście popularnych leków. Wycofał je GIF
- "Perły Śródmieścia" usunięte. To kolejna akcja krakowskiej straży miejskiej
