Jeżeli coś Cię denerwuje lub przeszkadza w Twoim mieście, daj nam znać! Dziennikarze "Gazety Krakowskiej" zajmą się problemem! Czekamy też na Twoje opinie, uwagi a także zdjęcia i wideo - pisz e-maila na adres [email protected], dzwoń - tel. 12 6 888 301. Do Twojej dyspozycji jest też profil "Gazety Krakowskiej" na Facebooku.
Krakowianka na naprawę telefonu czeka dwa miesiące [INTERWENCJA]
W końcu była tak zdenerwowana, że odechciało jej się telefonu. Wystarczyła jej gotówka, którą za niego zapłaciła - 130 zł.
Poszliśmy wyjaśnić sprawę. Właściciel sklepu obiecał zwrot pieniędzy. I rzeczywiście. - Kiedy przyszłam do sklepu w poniedziałek, od razu dostałam całą sumę, panowie byli bardzo mili.
Serdecznie dziękuję gazecie za pomoc - mówi pani Helena. Teraz chce kupić sobie nowy telefon. - Zrobię to w innym sklepie i kupię inny model. Trochę się już zraziłam - podkreśla.
W szpitalu zlekceważono zgwałconą pacjentkę? Prokuratura sprawdza
Codziennie rano najświeższe informacje z Krakowa prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!