najpierw ukazało sie ogłoszenie na stronie głównego sponsora klubu, firmy Comarch, a następnie na stronie klubowej i w mediach społecznościowych Cracovii. Do tej pory kluby raczej nie szukały prezesów w ten sposób. Cracovia szuka specjalistów ds. marketingu, skautów, a teraz prezesa. Przed kandydatem postawiono szereg wymagań.
Wymagania Cracovii
- - Doświadczenie w zarządzaniu klubem sportowym
- - Wysoko rozwinięte umiejętności budowania strategii i analitycznego myślenia ukierunkowane na osiągnięcie sukcesu zarówno sportowego, jak i finansowego
- - Znajomość i dobre zrozumienie specyfiki działania organizacji sportowych
- - Znajomość dyscypliny piłki nożnej oraz hokeja
- - Znajomość procesu szkolenia młodzieży w szczególności w zakresie piłki nożnej
- - Wiedza w zakresie funkcjonowania spółek prawa handlowego i finansów
- - Wykształcenie wyższe
- - Dobra znajomość języka angielskiego potrzebna do komunikacji w klubie i z partnerami biznesowymi
- - Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole.
- - Doświadczenie w pracy pod presją czasu, zarządzania wieloma zadaniami naraz, odporność na stres
- - Spełnianie wymogów art. 18 Kodeksu spółek handlowych
Określono też zadania, jakie będzie miał do spełnienia nowy prezes.
Zadania prezesa
- - Strategiczne zarządzanie ukierunkowane na osiągnięcie celu zarówno sportowego, jak i rozwój biznesu i zwiększanie budżetu
- - Odpowiedzialność za sukces sportowy i finansowy klubu
- - Kierowanie bieżącą działalnością klubu przy wsparciu ze strony struktur administracyjnych, procesów i narzędzi Grupy Comarch
- - Rozwój klubu w oparciu o Akademię
- - Usprawnienie organizacji klubu
W zamian Cracovia oferuje pracę w klubie ze 117-letnia tradycją, niepowtarzalne wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje, realny wpływ na rozwój klubu oraz na podejmowanie kluczowych decyzji, wynagrodzenie oparte o stałą część oraz o nagrody za osiąganie postawionych celów. Zainteresowane osoby są odsyłane do formularza, który przekierowuje na stronę Comarchu.
