Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dodatkowe połączenia Przewozów Regionalnych na Pol’and’Rock

Piotr Rąpalski
Piotr Rąpalski
Spółka Przewozy Regionalne zdecydowała o zorganizowaniu dodatkowych 12 komercyjnych pociągów, które będą skomunikowane z dotychczasowym rozkładem jazdy, żeby umożliwić uczestnikom festiwalu swobodne dotarcie do Kostrzyna.

Połączenia dalekobieżne (tam i powrót) zostaną uruchomione na następujących trasach:
- Rzeszów - Kraków - Katowice - Wrocław - Kostrzyn (31 VII i powrót 4 VIII)
- Białystok - Warszawa - Łódź - Poznań - Kostrzyn (31 VIII i powrót 4 VIII)
- Olsztyn - Gdańsk - Szczecin - Kostrzyn (31 VII i powrót 4 VIII)
- Kraków - Kielce - Katowice - Wrocław - Kostrzyn (31 VII i powrót 4 VIII)
- Kędzierzyn-Koźle - Opole - Wrocław - Poznań - Kostrzyn (31 VII i powrót 4 VIII)
- Łuków - Warszawa - Skierniewice - Łódź - Poznań - Kostrzyn (30/31 VII i powrót 4 VIII).

Ponadto Przewozy Regionalne uruchomią 41 lokalnych połączeń kolejowych, które zostaną zrealizowane w ramach obowiązujących umów z niektórymi samorządami województw i z wykorzystaniem taboru będącego własnością urzędów marszałkowskich. Ponadto więcej miejsc, dzięki dodatkowym wzmocnieniom, będzie dostępnych w pociągach kursujących do
i z Kostrzyna w ramach standardowego rozkłady jazdy.

Bilety będą dostępne w czterech strefach cenowych. Przykładowo z Warszawy do Kostrzyna bilet będzie kosztował 115 zł, a bilet w opcji „tam i powrót” tylko 170 zł. Bilety będą dostępne w kasach biletowych, a także w internetowym systemie sprzedaży i aplikacji POLREGIO, na platformie KOLEO, biletyregionalne.pl, e-podróżnik i w aplikacji SkyCash. Szczegółowy rozkład jazdy i ceny biletów będą dostępne na stronie internetowej polregio.pl. Sprzedaż biletów ruszy 17 lipca.

jak podaje przewoźnik "Mniejsza niż w ubiegłych latach liczba połączeń Przewozów Regionalnych do Kostrzyna wynika z procesu restrukturyzacji, któremu poddano spółkę. Tegoroczna oferta na obsługę festiwalu Pol'and'Rock musiała zostać zmniejszona do możliwości operacyjnych przewoźnika, który w procesie restrukturyzacji dostosował m.in. ilość taboru i liczbę pracowników do obsługi standardowych połączeń służących naszym pasażerom w codziennych dojazdach np. do szkół czy do pracy."

WIDEO: Barometr Bartusia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gazetakrakowska.pl Gazeta Krakowska