29 z 38
Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy oczekiwaną zmianą, a raczej wyczekiwanym etapem w rozwoju elektrycznej oferty Forda. Wydaje się, że cena będzie odpowiednia, więc szykuje się dość ciekawy gracz na rynku miejskich crossoverów z napędem elektrycznym. Dodajmy do tego prostą ofertę składającą się z dwóch wersji, co nieco opcji konfiguracyjnych (w tym ciekawy żółty lakier i nawet 19-calowe felgi aluminiowe), niezłe osiągi i przyzwoity zasięg, a dostaniemy przepis na naprawdę ciekawe auto. Czekamy na pierwsze jazdy a znając prowadzenie Forda i dotychczasowej Pumy, mamy dość spore oczekiwania. Oby wersja Gen-E (nie mylić z Gen-Z) im sprostała i okazała się tak udanym autem, jak spalinowy pierwowzór.

30 z 38
Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy oczekiwaną zmianą, a raczej wyczekiwanym etapem w rozwoju elektrycznej oferty Forda. Wydaje się, że cena będzie odpowiednia, więc szykuje się dość ciekawy gracz na rynku miejskich crossoverów z napędem elektrycznym. Dodajmy do tego prostą ofertę składającą się z dwóch wersji, co nieco opcji konfiguracyjnych (w tym ciekawy żółty lakier i nawet 19-calowe felgi aluminiowe), niezłe osiągi i przyzwoity zasięg, a dostaniemy przepis na naprawdę ciekawe auto. Czekamy na pierwsze jazdy a znając prowadzenie Forda i dotychczasowej Pumy, mamy dość spore oczekiwania. Oby wersja Gen-E (nie mylić z Gen-Z) im sprostała i okazała się tak udanym autem, jak spalinowy pierwowzór.

31 z 38
Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy oczekiwaną zmianą, a raczej wyczekiwanym etapem w rozwoju elektrycznej oferty Forda. Wydaje się, że cena będzie odpowiednia, więc szykuje się dość ciekawy gracz na rynku miejskich crossoverów z napędem elektrycznym. Dodajmy do tego prostą ofertę składającą się z dwóch wersji, co nieco opcji konfiguracyjnych (w tym ciekawy żółty lakier i nawet 19-calowe felgi aluminiowe), niezłe osiągi i przyzwoity zasięg, a dostaniemy przepis na naprawdę ciekawe auto. Czekamy na pierwsze jazdy a znając prowadzenie Forda i dotychczasowej Pumy, mamy dość spore oczekiwania. Oby wersja Gen-E (nie mylić z Gen-Z) im sprostała i okazała się tak udanym autem, jak spalinowy pierwowzór.

32 z 38
Mniej więcej do połowy wysokości deski rozdzielczej niewiele...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Mniej więcej do połowy wysokości deski rozdzielczej niewiele się zmieniło w stosunku do Pumy z konwencjonalnym napędem. System multimedialny SYNC 4 najnowszej generacji Forda posiada nawigację z dostępem do chmury, a bezprzewodowe Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają synchronizację aplikacji i informacji między smartfonami a samochodem bez użycia kabli. Wbudowana Alexa pozwala kierowcom za pomocą poleceń głosowych sprawdzić godziny otwarcia ulubionej restauracji lub dodać produkty do listy zakupów. Dopiero niżej jest sporo zauważalnych zmian, które wpływają na funkcjonalność wnętrza. W oczy rzuca się przede wszystkim podwyższona konsola środkowa, która zapewnia wygodne miejsce do przechowywania drobnych przedmiotów. Dodatkowo podłokietnik można przesuwać, aby znaleźć najwygodniejszą pozycję podczas długiej podróży (no może nie kilkugodzinnej…), a bezprzewodowa ładowarka do telefonu dba o to, aby telefon był naładowany na koniec podróży.

Pozostało jeszcze 5 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Aksam po pożarze pracuje już pełną parą. W planach budowa kolejnej dużej hali

Aksam po pożarze pracuje już pełną parą. W planach budowa kolejnej dużej hali

Zobacz również

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Tu krajobraz w Krakowie zmienia się z dnia na dzień. Kładka nad Wisłą coraz dłuższa!

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące

Pierwszym odcinkiem S1 od węzła Oświęcim do Dankowic kierowcy pojadą za trzy miesiące