Góral z Orawy zgwałcił kurę. Usłyszał wyrok

Tomasz Mateusiak
10 miesięcy więzienia (w zawieszeniu na dwa lata) i tysiąc złotych grzywny na rzecz Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami - taki wyrok usłyszał mieszkaniec Orawy, który, jak udowodniono przed sądem, obcował płciowo z kurą.

Tę szokującą historię jako pierwszy opisał "Tygodnik Podhalański". Do znęcania się nad zwierzęciem gospodarskim (tak zakwalifikowano to przestępstwo) doszło w kwietniu tego roku. Policję o tym, że mężczyzna zgwałcił kurę, powiadomiła jego własna matka. Już wcześniej podejrzewała, że 25 -letni Paweł Sz. mógł cyklicznie uprawiać seks z drobiem. Gdy wiec przy domu zobaczyła martwego, potwornie okaleczonego ptaka, a na spodniach syna kurze odchody i krew, sięgnęła za słuchawkę.

Sąd uznał, że Paweł Sz. dopuścił się aktu zoofilii. Oskarżonego przebadano - okazało się, że jest on poczytalny i nie cierpi na zaburzenia psychiczne.

Wyrok w sprawie znęcania się nad zwierzętami jest nieprawomocny.

Polska - Armenia w TV. Gdzie obejrzeć mecz? Transmisja w Polsacie Na Żywo z Polska - Armenia Online
Polska - Armenia on line gdzie oglądać

Wideo

Komentarze 81

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
Ja z duzej litery
Takich powinno sie wysylac do obozu. Ciezka robota i przeszlo by skurwielowi myslenie jak skrzydzic kogos slabszego. Kura..a moze az kura!! Co to biedactwo zawinilo by wykrwawic sie na smierc po to zeby ten ch*j mial jeden raz dobrze. Niechce nawet pisac czego mu zycze. A spelni sie to bo karma wraca.
x
xD
Ciekawe czy "rozgrzewka" była w dziób :D ?
g
gość
Dobra dobra ale ważne do sprawcy zrobiła Ci chociaż loda
L
LOLO
i tak narodził się nowy bohater...KURMEN !!!
W
Weterynarz
Kurojeb !
P
Puste
Chcesz pedofila wyruchać w du*ę?
H
HANYS
Ciekawe jak wyglądały jego jajca, pewnie myślał że jak jajko wyjdzie z kury to jego fiut się tam zmieści. Zbereźnik jeden.
P
Pacyfik
Tytuł jak najbardziej poprawny.
A
ASMODEUSZ
PODOBNO NAKRYŁ ICH KOGUT W KURNIKU JAK WRCACAł OD JEGO ŻONY
j
jurek
Polonista (buahaha) durniem/ miłośnikiem głąbów
w
wislak
Nawet w kurnika jesteście ha ha ha Wisła biezanow
w
wystarczy mieć mózg
A mózg chociaż ci się tam zmieścił?
O
O noł
Tak do autorów to jest ORAWIAK a nie góral...
o
obronca
Ludzie maja ladnie z deklem , kur.. jakie to czasy przyszly ze nawet zwierzet gwalca , kazdej jedenj takiej osobie co zwierzata gwalaci , dzieci , kobiety to jaja obciac i jeszcze wyruchac w d***
A
Anonim
Masakra,jakaś dźwne jest to że ta kura go nie podziobała w ptaka jak można zgwałcić drób paranoja jakąś!!!!!
Dodaj ogłoszenie