Umowa Juvenii z BMW Dobrzański
Początki Juvenii to 1906 rok i sportowa działalność Związku Młodzieży Przemysłowej i Rękodzielniczej. Początki BMW Dobrzański to 1919 rok, kiedy Zygmunt Dobrzański, krótko po zakończeniu I Wojny Światowej otworzył w Krakowie jeden z pierwszych warsztatów naprawy samochodów i motocykli. Jego syn kontynuował rodzinną pasję, a po II Wojnie Światowej był przez lata doskonałym kierowcą rajdowym, startującym w zawodach na całym świecie. Pasja i zaangażowanie leżało u podstaw sukcesu zarówno BMW Dobrzański, jak i Juvenii.
Teraz BMW Dobrzański i Juvenia Kraków połączyli siły, podpisując umowę o współpracy. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków samochodowych, będący symbolem rzetelności, mocy, siły i jakości, znajdzie się na strojach meczowych pierwszej drużyny, na stadionie oraz na wszelkich materiałach promocyjnych.
- Aktywna obecność na rynku lokalnym to wyróżnik nowoczesnego, odpowiedzialnego społecznie biznesu. Juvenia na sportowej mapie Krakowa to marka silna i rozpoznawalna, podobnie jak spółka Dobrzański w branży motoryzacyjnej. Współpraca pomiędzy liderami swoich obszarów jest naturalnym kierunkiem rozwoju i lepszego eksponowania naszej działalności i oferty dla klientów, szczególnie miejscowych - krakusów. Współzawodnictwo, naturalnie związane ze sportem ma też wiele wspólnego z tradycjami marki BMW oraz sportowymi pasjami kolejnych pokoleń rodziny Dobrzański. Jesteśmy pewni, że poprzez wspólne działanie odniesiemy wraz z drużyną „Smoków” niejeden sukces - powiedział Janusz Mikołajski, prezes BMW Dobrzański Kraków.
Prestiżowe wsparcie dla Juvenii
Dla Juvenii, wsparcie BMW Dobrzański ma wymiar nie tylko finansowy, ale również prestiżowy, na co uwagę zwraca prezes klubu Rafał Budka.
- Bardzo cieszymy się ze nawiązanej współpracy i jesteśmy dumni, że to właśnie BMW Dobrzański została naszym partnerem - marka z najwyższej półki, od lat kojarzona z innowacyjnością i najwyższą jakością. Dwie ponad stuletnie krakowskie marki: BMW Dobrzański i Juvenia Kraków łączą siły, by wzajemnie się wspierać w dalszym rozwoju oraz osiąganiu celów biznesowych i sportowych. Wartości, które wyznajemy w rugby tj. odwaga, praca zespołowa, pasja, szacunek są uniwersalne zarówno dla sportu jaki i dla biznesu. Jestem przekonany, że nasz nowy partner wniesie zupełnie nową jakość do krakowskiej społeczności rugby – mówi Budka.
